הרוג ושני פצועים בקריסת פיגומים בנהריה

פועל כבן 25 נהרג בנהריה כאשר פיגום עליו עמדו שני פועלים אחרים התרסק עליו. השנים נפצעו אחד קשה והשני קל. שני פועלים נוספים נהרגו בתאונת עבודה החל מהבוקר (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

פועל נהרג באתר בנייה ברחוב סילבר בנהריה, שני פועלים נוספים ככל הנראה נפצעו מנפילת פיגום ומצבם קשה.

מדובר בפיגום שקרס בזמן שהיו עליו 2 פועלים. פאראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של פועל כבן 25 שנלכד תחת ההריסות וחולץ כשהוא ללא רוח חיים ומפנים לבי"ח נהריה 2 פועלים, בהם: 1 קשה כבן 29 עם חבלות בראש ובגפיים ו-1 קל שנפצע משברי הפיגומים שקרסו.

מהמשטרה נמסר כי גורמי חקירות הגיעו למקום ופתחו בחקירת הנסיבות.

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף אשר הוזעקו לאתר בניה ברחוב סילבר בנהריה עקב דיווח על תאונת עבודה עם מעורבות מספר נפגעים. בשלב זה לוחמי אש פועלים בזירת האירוע לחילוץ הלכודים. נסיבות המקרה בבדיקה".

מנחם גולדברג חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: כשהגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה נתקלנו בשני פועלים לכודים עקב פיגום שקרס באתר בניה. אחד הפועלים היה ללא רוח חיים וצוותי כיבוי פעלו לחילוץ גופתו ולחילוץ לכוד נוסף שנפצע באורח בינוני עד קשה וסבל מחבלות ופציעות. הענקנו לו ולפצוע נוסף באורח קל טיפול רפואי ראשוני בזירת האירוע".

למרכז הרפואי לגליל, הובאו שני פצועים מהאירוע באתר בנייה בנהריה. בן 29 מצב בינוני עד קשה חבלות ראש וגפיים, וצעיר כבן 17 מצב קל חבלות גפיים. השניים עוברים כעת בדיקות דימות בחדר המיון על מנת לבחון האם סובלים מפגיעות פנימיות.

הבוקר נהרגו שני פועלים נוספים בתאונות עבודה בראש העין וברחובות, כמו גם שני פצועים נוספים שנפצעו אף הם בתאונות עבודה שונות ומשונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר