עשרות מתגייסים חדשים לפלוגות החרדיות בגבעתי ובצנחנים

עשרות צעירים חרדים עברו היום שרשרת חיול לקראת שילובם בפלוגות החרדיות הקרביות בחטיבת גבעתי ובחטיבת הצנחנים. "עדות בלתי ניתנת לערעור להצלחת המסלולים החרדיים במערך הלוחם" (צבא)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

עשרות צעירים מהמגזר החרדי הגיעו היום (חמישי) לבקו"ם-תל השומר ועברו שרשרת חיול לקראת השתלבותם בפלוגות החרדיות הקרביות 'תומר' - בחטיבת גבעתי ו'חץ' - בחטיבת הצנחנים.

המתגייסים החדשים מצטרפים למערך החרדי הלוחם בפלוגת תומר, שזה מחזור הגיוס העשירי שלה. מפקדי וקציני הסגל הפיקודי של תומר ציינו את המוכנות של החטיבה לקליטת החיילים.

גם בסגל הפיקוד של פלוגת חץ - צנחנים, שזה מחזור הגיוס החרדי השלישי מאז הקמתה, הביעו שביעות רצון מהגדלת הכוח החרדי בחטיבת הצנחנים.

היום הוא שיאו של תהליך ההכנה לגיוס הלוחמים החרדי שהפעיל ארגון שח"ר, המלווה את הפלוגות החרדיות בחטיבות גבעתי וצנחנים. המועמדים לשירות עברו ימי גיבוש והאזינו להרצאות לקראת השירות.

סגל הפיקוד בפלוגות החרדיות נערך מזה זמן רב לקראת השירות. במקביל להכשרה, השקיעו החטיבות בלמידה והכרת צרכי העולם החרדי במטרה לשלב בין הכשרת הלוחמים ללחימה איכותית לבין שמירה והבנת הצרכים של המשרת החרדי.

בארגון שח"ר ברכו על ההצלחה של מחזור הגיוס הנוכחי ומסרו כי "על אף ההתקפות המבישות מבית, בחרו בני הנוער המצטיינים להתגייס למערך הלוחם בצה"ל, זוהי עדות בלתי ניתנת לערעור להצלחת המסלולים החרדיים במערך הלוחם בצה"ל. אנו נמשיך ללוות ולחזק את ידי המתגייסים גם במהלך תקופת הטירונות וההכשרה, שירותם הקרבי והמבצעי, עד לשילובם בחיים האזרחיים ובשוק התעסוקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר