ענקית האינטרנט הסינית זינקה ב-99 אחוז

קבוצת עליבאבא הסינית סיימה את הרבעון עם זינוק של 99% ברווח הנקי ל-2.58 מיליארד דולר הרבה מעל הערכות האנליסטיים. המנייה זינקה בשנה האחרונה ב-81% (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אם למשהו היה ספק להיכן הולך האינטרנט הנתונים של ענקית האינטרנט הסינית עליבאבא שסיימה את הרבעון עם זינוק של 99% ברווח הנקי ל-2.58 מיליארד דולר אומרים הכל.

עליבאבא מציגה צמיחה של 56% בהכנסות הרבעוניות, ל-7.52 מיליארד דולר (50.18 מיליארד יואן), מעל הציפיות של האנליסטים, שעמדו על 7.12 מיליארד דולר (סביב 48 מיליארד יואן). ההכנסות מפעילות הליבה של המסחר אונליין עלו ב-58%, מול עלייה של 59.5% שנרשמה ברבעון המקביל מה שאומר שיותר ויותר אנשים קונים מוצרים ברשת.

מספר המשתמשים הפעילים החודשי במובייל בשירותי עליבאבא עלה ב-24% ל-529 מיליון. ההכנסות מפעילות הענן זינקו ב-96% ל-359 מיליון דולר, כאשר מספר הלקוחות בתשלום בשירותי הענן טיפס ב-75% ל-1.01 מיליון.

"הטכנולוגיה שלנו דוחפת לצמיחה משמעותית בכל מגזרי הפעילות שלנו ומחזקת את העמדה שלנו מעבר לפעילות הליבה של המסחר אונליין", אמר מנכ"ל החברה דניאל ז'אנג. מניית עליבאבא הנסחרת בבורסה של ניו יורק טיפסה ב-81% מתחילת השנה.

גם אתרי המכירה המקוונת בישראל מצביעים על עלייה הולכת ועולה במספר הרכישות דרך הרשת שרובן כיום נעשות בחו"ל בשל פערי המחירים מול מוצרים דומים בישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר