בגלל אפליה

ענקית הצילום B&H תפצה היספאנים במיליונים

על פי הדיווחים בארה"ב, חברת הצילום האמריקנית B&H שבבעלות חסיד סאטמר הסכימה לשלם סכום של 3.2 מיליון דולר בכדי ליישב טענות לאפליה והטרדה של עובדיה (חדשות)

חנות של B&H בניו יורק (צילום: שאטרסטוק)

חברת הצילום האמריקנית B&H שבבעלות חסיד סאטמר הסכימה לשלם סכום של 3.2 מיליון דולר בשביל ליישב טענות לאפליה והטרדה של עובדיה ההיספאנים בברוקלין. במסגרת הטענות, הואשמה הרשת באפליה של עובדים היספאנים, להם שילמה שכר נמוך באופן משמעותי. כמו כן, היא סירבה להעניק להם מבצעים בניגוד לעמיתיהם שאינם היספאנים.

B&H נחשבת לחברה הגדולה ביותר בארצות הברית לצילום ולמדיה שאינה רשת. היא נוסדה ב-1973 בניו יורק על ידי הרמן שרייבר, יהודי חרדי מחסידות סאטמר. שמה של החברה, שהחלה כחנות צילום קטנה, נבע מראשי התיבות של מנהל החנות, הרמן, ואשתו בלים.

עורך הדין ג'פרי רוגוף שהיה מעורב בנושא, צוטט כאומר כי "הקבלנים הפדרליים הנהנים משכרם של משלמי המסים נדרשים לטפל בעובדיהם בצורה הוגנת, או להסתכן בהפסדי החוזים הממשלתיים. אנחנו שמחים ש-B&H הגיעה להסכם הזה והתחייבה שעובדיה יקבלו שכר והזדמנויות שווים".

על פי ההסדר שהושג, החברה תשלם את הסכום במענקי שכר וסיוע כלכלי לכ-1,300 עובדים שטענו כי נפגעו. בנוסף, החברה תשכור יועץ מיוחד שיפקח במקום העבודה על נהלי תעסוקה והתנהגות, ומנהלים ברשת יעברו הכשרה שנתית בנושא שוויון הזדמנויות ומניעת הטרדה במקום העבודה.

דובר החברה הנרי פוזנר אמר כי הגיעו להסדר בכדי למנוע הסחות דעת ודיון משפטי מתמשך. "B&H מרוצה מכך שהבעיה נפתרה. אנחנו בטוחים שיש לנו את האמצעים הדרושים בכדי לעמוד בכל חוקי ההעסקה והתעסוקה הפדראליים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר