גורמים לסיכון

מבצע משטרתי נגד רכבים משודרגים ומשופרים

משטרת ישראל הודיעה כי פתחה במבצע אכיפה נרחב נגד כלי רכב המשודרגים שלא כחוק וגורמים לסיכון של הנהגים והרכבים שלצדם, זאת לצד מפגעים נוספים (משטרה, רכב)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה, ארכיון (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה הודיעה כי במסגרת המאבק של משטרת ישראל כנגד כלי רכב שבוצעו בהם שיפורים שלא כחוק, תתבצע בתקופה הקרובה פעילות אכיפה נרחבת לאיתור רכבים אלו. במשטרה סבורים כי ישנו קשר ישיר בין שיפורים לא חוקיים אלו לתוצאות הרסניות העללות להיגרם כתוצאה מהם.

לדברי המשטרה, מטרת הפעילות אשר תתבצע במישור הגלוי והסמוי היא להבטיח את שלומם וביטחונם של ציבור משתמשי הדרך ולהוקיע את התופעה של ביצוע השינויים שלא כחוק.

מדובר בתופעה לא חוקית. השדרוגים הנפוצים הם שיפור גדול בהספקי המנועים, התקנת צמיגים במידה שאינה תואמת לכלי הרכב, התקנת "אגזוזי לחץ", הוספת אינטרקולרים (מצנני ביניים) ועוד.

הסכנה- בנוסף לשינוים המהווים מטרדי רעש ואיכות הסביבה. במרבית מכלי הרכב הללו, מערכת הבלימה לא שודרגה בהתאם ליכולות החדשות של המנועים ולכן הסיכון הוא ממשי וברור לנוהגים ולרכבים שלצדם.

מהמשטרה נמסר כי "המשטרה תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה הן במישור הגלוי והן במישור הסמוי, ותאכוף ללא פשרות, על מנת לשים ידה על רכבים אלו ובעליהם, אשר מהווים בעת נסיעתם סיכון של חיי אדם בכך, שבוצעו בהם שדרוגים, למטרות שיפור הספקי המנוע לצורך השתתפותם במרוצים לא חוקיים ונסיעה מהירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר