הפיגוע בברצלונה

סוף עצוב: זוהתה גופתו של הילד האוסטרלי ג'וליאן קדמן

שלושה ימים לאחר פיגוע הדריסה בברצלונה, שהפריד בין הילד ג'וליאן קדמן, בן ה-7, לבין אמו - שנפצעה קשה - זוהתה גופתו. האם עדיין מאושפזת בבית החולים בספרד (אקטואליה)

ג'וליאן קדמן (מתוך ynet)

שלושה ימים של חיפושים ודאגה לשלומו של הילד האוסטרלי, ג'וליאן קדמן, בן ה-7, הסתיימו עם הדיווח של הסוכנות הספרדית לאיתור נעדרים כי גופתו זוהתה בין 13 הנרצחים בפיגוע הדריסה בברצלונה. אמו של הילד, ג'ומארי, נפצעה באורח קשה בפיגוע ועדיין מאושפזת בבית החולים, היא סובלת משברים בשתי רגליה ומפגיעה בראשה.

המקרה הטראגי של הילד נגע בלב רבים לאחר ששהה עם אמו במקום הפיגוע, כאשר המחבל שעט עם רכבו לעבר ההמונים, והפריד בין האם ובנה.

סביב מצבו של הילד הופצו שמועות רבות ברשת, חלקן טענו כי הוא אותר בבית החולים אך זמן קצר לאחר מכן התברר כי מדובר בדיווח שגוי והדאגה לשלומו גברה.

אך אמש, זוהתה גופתו על ידי הרשויות בספרד. יחד איתו זוהו שני נרצחים נוספים, אזרח בלגי ואזרח איטלקי.

משפחתו של ג'וליאן מסרה אמש כי "ג'וליאן היה דמות אהובה ונערצת במשפחה שלנו. בזמן שראה את נופיה של ברצלונה עם אמו, הוא נלקח מאיתנו בצער רב. הוא היה כל כך אנרגטי, מצחיק ומחויך, ותמיד גרם לכולנו לחייך.

"התברכנו בכך שהוא היה חלק מחיינו ותמיד נזכור בלבנו את החיוכים שלו. אנחנו רוצים להודות לכל אלו שעזרו לנו בחיפושים אחר ג'וליאן. אנחנו מודעים לכך שאנחנו לא המשפחה היחידה שהושפעה על ידי האירועים, ואנחנו שולחים את תנחומינו גם לכל אלו שנפגעו".

ה"דיילי מייל" הבריטי דיווח אתמול כי אביו של הילד, אנדרו, נגר בן 42, נחת אתמול בבוקר בברצלונה והובהל לזהות את גופת בנו.

יצוין כי באחת התמונות המחרידות מזירת הפיגוע נראה ילד שרוע על הקרקע כשמעליו רוכן תייר בריטי ומנסה להעניק לו עזרה. בכלי תקשורת שונים הועלתה האפשרות כי מדובר בג'וליאן.

הארי את'וול סיפר ל"מירור" כי "ליטפתי את שיערו ונשארתי איתו, בעודי ממרר בבכי. נשארתי איתו ופשוט ישבתי במקום כי לא התכוונתי להשאיר את הילד הזה באמצע הכביש. בעיני הוא נראה כמו הבן שלי. הוא נראה לי בן 7 או 8, בגיל של בני. פשוט העברתי את הידיים שלי בתוך השיער שלו".

בספרד ממשיכים בחקירת שני הפיגועים - בברצלונה ובקמברילס - שבהם נרצחו 14 בני אדם ויותר מ-130 נפצעו. במשטרה אמרו כי אינם שוללים את האפשרות שהמחבל היחיד שנותר בחיים חצה את הגבול לצרפת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר