דקרה את הרב לרנר

הערבייה סיפרה שהולכת לרופא - ויצאה לרצוח יהודים

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד המחבלת שדקרה בשבת לפני כשבועיים את החסיד שחזר מתפילה בכותל המערבי. מתברר, כי היא שיקרה לבעלה שצריכה לנסוע לרופא - ויצאה לפגע (בארץ)

פדווא, המחבלת המואשמת, בעת מעצרה (צילום: 'חדשות השואגים לימין')

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (שני) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד פדווא חמאדה (29), המחבלת שניסתה לרצוח את הרב נחמן לרנר, החסיד שחזר מתפילה בכותל המערבי בשבת לפני כשבועיים.

האישומים כוללים שתי עבירות של מעשה טרור, ניסיון לרצח והחזקת סכין.

על פי כתב האישום, בשבת בבוקר העירה הנאשמת את בעלה, והודיעה לו כי אינה חשה בטוב וכי ברצונה ללכת לרופא המשפחה. בעלה הזמין עבורה מונית לשם כך, והיא עלתה עליה כשהיא נושאת בתיקה סכין עם להב באורך כ-12 ס"מ, בה הצטיידה לצורך מימוש תוכנית הרצח.

תיעוד הפיגוע (צילום: דוברות המשטרה)

פדווא ביקשה מנהג המונית כי יוריד אותה בשער שכם, שם היא החלה לצעוד לעבר תחנת האוטובוסים במקום. באותה שעה, עבר במקום הרב לרנר ששב מתפילה בכותל. "הנאשמת, במטרה להוציא אל הפועל את תוכנית הרצח, הוציאה את הסכין מתיקה, התקרבה ללרנר ותקפה אותו בהניפה את הסכין מלמעלה למטה, מספר פעמים, לעבר ראשו ופלג גופו העליון וזאת במטרה לרוצחו".

הרב לרנר, בתנועה אינסטינקטיבית ועל מנת להתחמק מהסכין, הניף ידיו למעלה והתכופף. כתוצאה מכך, פגעה הסכין בידו השמאלית ובשלב זה הוא החל לברוח תוך כדי שהמחבלת רודפת אחריו והסכין בידה. לאחר מרדף של מספר מטרים עצרה הנאשמת וחזרה על עקבותיה, הרימה את תיקה שנפל והמשיכה בריצה קלה.

הרב נחמן לרנר, מתוך תיעוד הפיגוע (צילום: מצלמות אבטחה)

"באותה עת", ממשיך ומגולל כתב האישום, "עבר במקום אדם נוסף. הנאשמת, במטרה להוציא אל הפועל את תוכנית הרצח, התקדמה לכיוונו בריצה קלה, וכאשר חלף לידה, הניפה את הסכין לעבר ראשו ופלג גופו העליון, וזאת במטרה לרוצחו. הנדקר הנוסף, בתנועה אינסטינקטיבית, גונן על ראשו באמצעות ידיו וכתוצאה מכך נחתך שני חתכים עמוקים בכף ידו השמאלית".

למרבה המזל, הנדקר הנוסף, היה בעיצומה של הכשרה כמאבטח ברכבת הקלה ועל כן נשא עליו נשק, אותו שלף לעבר הנאשמת, תוך שהוא צועק לעברה שתעצור, והזעיק את כוחות הביטחון.

"מספר אנשים שהיו במקום עצרו את פדווא, זרקו את הסכין מידה וצעקו לעבר המאבטח שלא יירה בה. תוצאה ממעשיה של הנאשמת, נגרם לנדקר החרדי חתך בידו השמאלית ולנדקר השני נגרמו שני חתכים עמוקים בכף ידו השמאלית והוא פונה לבית החולים ונזקק לטיפול רפואי", מסיים ומפרט כתב האישום..

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר