"לא יעזור לו כלום, אנחנו כאן"

ליצמן תקף בערד: "בן חמו לא תרם כלום, רק פילוג והסתה"

המתח בערד בין ראש העיר ניסן בן חמו והפעילים האנטי דתיים לבין הקהילה החרדית עולה מדרגה • השר ליצמן תקף את בן חמו במילים קשות והבטיח: "לא יעזור לו כלום, העתיד שלנו הוא כאן" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
השר יעקב ליצמן (צילום: שלומי כהן - פלאש 90)

המתח בערד בין ראש העיר ניסן בן חמו והפעילים האנטי דתיים לבין הקהילה החרדית עולה שוב מדרגה.

בשעות הצהריים אתמול (ראשון) השתתף שר הבריאות יעקב ליצמן בטקס חנוכת מרפאת 'מכבי' בערד, בנוכחות חברי הוועדה הממונה מטעם האדמו"ר מגור על ענייני הקהילה בערב, הרב משה בצלאל אלתר, הרב יעקב דוד רוזנבוים והרב מתתיהו רוט.

"ערד החרדית מתפתחת למרות כל מה שעושה ראש העיר", אמר ליצמן בנאומו, "לא יעזור לו כלום, מה שעשה לפני שבת, מה שעושה אחרי - כאשר יענה כן ירבה וכן יפרוץ".

ליצמן המשיך ואמר כי "אנחנו אלו שמפתחים את העיר, אנו הקמנו את חדר המיון הקדמי 'שאלר' ובקרוב נרחיב אותו עוד יותר, אני השגתי עבור ערד את שדרוג כביש 31, את המלחמה בכרייה בשדה בריר אני מוביל ולא הוא, מאז שנבחר לא הביא ניסן בן חמו מאום לעיר, רק פילוג והסתה. ואני אומר לא יעזור לו כלום העתיד שלנו הוא כאן, אנחנו כאן".

כזכור ביום שישי האחרון נחשף ב"כיכר השבת" מכתבם של העסקנים ראשי הקהילה אל החסידים בו הסבירו באריכות על חשיבות המלחמה מול ראש העיר ומאבקו בצופרי השבת כאשר הם מבקשים מהחסידים להפעיל את מוזיקת ההכנה לקראת שבת באופן עצמאי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר