ניצח את הדעה הרווחת

הצעיר שזלל מגש פיצה בכל יום הוכיח: 'אימונים מאזנים הכל'

בניגוד לתזה המוכרת הגורסת כי קיים קשר הכרחי בין אכילה מוגזמת של מזון עתיר שומן לבין עליה במשקל, הצליח בראיין נורת'ר להוכיח כי כשבמקביל מתמידים באימוני כושר נכונים - לא משמינים (מענין)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בראיין לצד אחד ממגשי הפיצה, רגעים לפני אכילתו (צילום מסך: מתוך אינסטגרם)

בראיין נורת'ר, חובב פיצה מניו ג'רזי שבארה"ב, החליט לנסות ולהפריך את התאוריה הקושרת בהכרח בין אכילת מזון עתיר קלוריות לביו עלייה במשקל גופו של האדם האוכל - והצליח.

מדי יום במשך שנה שלימה, הוא אכל מגש פיצה במקביל לשגרת אימון קפדנית, ובבלוג שפתח וקרא לו "PizzApocalypse" (שילוב של המילים פיצה ואפוקליפסה), הציג את התהליך הגופני האישי שעבר.

"דיאטה מוצלחת תלויה מאוד בבן אדם, חשוב להתמקד במה שצריכים לאכול ולא במה שאסור לאכול", נימק בראיין את גישתו ואף הדגים: "מייקל פלפס (שחיין אמריקני שזכה ב-28 מדליות אולימפיות) שנחשב בעיני רבים לאחד הספורטאים הגדולים ביותר בכל הזמנים, אכל פיצה בכמויות מטורפות ואכל הרבה ג'אנק פוד על בסיס יום יומי, הוא מוכיח מצויין את הטענה שלי".

ואכן, בתום תקופת הזלילה הממושכת אותה כאמור ליווה בראיין באימונים שכללו 4 אימוני משקולות ו-30 דקות אירובי בכל שבוע, הוא ערך בדיקות רפואיות מקיפות שהוכיחו כי רמות המלח והכולסטרול שבדמו הן תקינות לחלוטין וכן שהוא ירד במשקל ומסת השריר שלו נותרה כפי שהייתה טרם האכילה המוגזמת.

כ"אות ניצחון", אכל בראיין ביום ה-367 והאחרון של הפרוייקט, שלושה מגשי פיצה חגיגיים עם תוספות. בפוסט שהעלה לרשתות החברתיות כתב: "הפכתי לחזק ומהיר יותר, סיבולת הלב ולחץ הדם שלי נשארו תקינים כפי שהיו, לא הייתי חולה או נפצעתי אפילו פעם אחת במשך כל השנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר