מעקב 'כיכר השבת'

"המצור בירושלים" • הסדרי תנועה חדשים בהר חוצבים

לאחר חודשים של עבודה, הסדרי התנועה החדשים בכניסות וביציאות מהר חוצבים - שאמורים להקל את העומס המסוכן בכביש רמות שנגרם ברובו בשל הר חוצבים - יוצאים לדרך • כל הפרטים (חדשות)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
הפקקים והפתרון בהר חוצבים (צילום: אבי דנינו, מנהלת הר חוצבים)

מעקב 'כיכר השבת': השינויים בכניסה להר חוצבים - שאמורים להקל על התנועה בכביש רמות ולהקל על עומסי התנועה בכביש בעיקר בשעות הבוקר, פקקים חמורים שמלבד אובדן זמן יקר, גם סיכנו את תושבי השכונה שהיו לכודים בתוכה מבלי יכולת להתפנות לבית החולים במקרה הצורך, יוצאים לדרך לאחר חודשים של עבודה.

בהודעה שנמסרה לעובדי הר חוצבים על ידי מנהלת הר חוצבים הוסבר כי חלק מהסדרי התנועה עליהם דווח לפני כמה חודשים כבר חלים בשטח וחלקם יחלו בשבוע הבא.

הסדרי התנועה מהאוויר

כיכר התנועה הסמוכה לתחנת דלק "פז" ובטבעת הפנימית (רחובות המרפא בקטע שבין הכניסה עד זאב לב, זאב לב בקטע שבין המרפא וקריית מדע ורחוב קריית מדע מהכניסה עד זאב לב) בוטלה והתנועה תהיה חד סטרית.

לפי תכנית העירייה ביטול הכיכר וניתוב ימינה של כל הרכבים הנכנסים להר-חוצבים בכניסה השנייה (תחנת דלק "פז"), יאפשרו כניסה יעילה יותר.

הכותרת הראשונה ב'כיכר השבת'

היציאה תתבצע דרך רחוב קריית מדע בלבד (לא דרך רחוב המרפא) עם הוספת נתיב ימינה החל מיום ראשון הבא. בכך יהיו שני נתיבים ימינה לכיוון כביש בגין ורמות, ושני נתיבים שמאלה לכיוון צומת בר אילן.

כינוס בכירי העירייה בשטח לדיון חירום

בנוסף, מיום ראשון הקרוב (27 באוגוסט) יחול גם שינוי ברמזורים ותבוטל פניה שמאלה מרחוב הרטום לכיוון צומת בר אילן, הרכבים ימשיכו ישר לרחוב שפע חיים עד לכיכר שם יוכלו לעשות פניית פרסה, זאת על מנת להאריך את מופע הירוק ל"ישרים" ולמבקשים להיכנס להר-חוצבים.

כזכור, המתווה עלה לאחר שהנושא עלה בסדרת כתבות ב'כיכר השבת' שהביאו את ראש העיר ניר ברקת ובכירי העירייה לפגישת חירום בקניון רמות במהלכה עלו כמה הצעות לפתרון הבעיה הקשה בין היתר על ידי שינוי הכניסות והיציאות מהר חוצבים.

השיפור ב"מצור" בעקבות השינויים בהר חוצבים

במנהלת הוסיפו כי הם מקווים שתכנית העירייה אכן תפחית משמעותית את עומסי התנועה שאכן השתפרו מעט מאז שונו זמני הרמזורים בכניסות להר חוצבים כשהשינוי החדש אמור ליצור הקלה נוספת.

המצור בירושלים • עוד בנושא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר