צאו לבקר בחרמון, לא תאמינו מה יש שם בקיץ

אם עוד לא הספקתם לצאת עם המשפחה ליום כייף, וחופשת בין הזמנים עומדת להסתיים, כדאי שתמהרו להצפין. לא הרבה יודעים אבל החרמון נשאר פעיל גם בקיץ ומלא באטרקציות למבוגרים וילדים כאחד. ומזג האוויר? פשוט מושלם (תיירות, שיווקי)

הר החרמון: נופים גם בקיץ. (באדיבות המצלם)

בהתחלה לא ידענו שאנחנו בכלל בקיץ. אנחנו רגילים לאיזורי בילוי עמוסים ולחוצים, ורק המחשבה על לצאת החוצה בעוד השמש קופחת על ראשנו מעלה אצלנו את השאלה אם בכלל כדאי לצאת מהמזגן ואם הילדים יכולים גם היום להסתדר בבית גם אם משעמם.

אם חיפשתם מקום לכל המשפחה, כדאי שתמהרו לצפון ארצנו להר החרמון. כן, גם אנחנו בהתחלה לא הבנו מה יש לעשות שם שאין סקי ואי אפשר לזרוק כדורי שלג, אבל מהר מאד הבנו שפעלנו נכון. קודם כל, גם אם זה לא חשוב לכולם, מזג האוויר היה מאד מאד נעים ואפילו קריר. כמעט 10 מעלות מתחת לטמפטורה שאנחנו רגילים לחוות במרכז הארץ. יש שיגידו שרק בשביל זה כדאי.

מעבר לכך, הנופים המרהיבים של צפון ארצנו נגלים אלינו כבר בנסיעה, האם אפשר שנוף יהיה גם ירוק וטבעי ולא רק אולמות סגורים ובריכות? כמה אפשר ללכת עם הילדים שוב לקניות, שוב לאטרקציה בודדת שמטריחה אותנו בנסיעה ארוכה ויקרה? ויש שישאלו: אם לילדים יש אטרקציות, למה אי אפשר לשלב גם משהו לנוער, וחס ושלום שגם אנחנו ההורים נהנה מדי פעם?

מגלשלת הרים לילדים.
הרכבל המפורסם גם בקיץ.

בהר החרמון לקחו את החופש הזה צעד קדימה ומלאו את המתחם בפעילויות לכל המשפחה. הרכבל המוכר לראש ההר עדיין בשיא עוצמתו, והפעם הנופים שתגלו יהיו מה שמתחבא לנו בדרך כלל מתחת לשלג, וזו חוויה שמתאימה לכל גיל ולכל אחד. במעלה ההר, אל מול מחזות הטבע, תוכלו לעצור בקפיטריה, להתרענן ולהמשיך הלאה.מה עם הנוער והמבוגרים? מומלץ לקחת את הקארטינג האקסטרימי: אופני מירוץ במדרון לא-פשוט שמתאים לגילאי נוער ומעלה. מי שאוהב את תחושת ההרפקתנות והתעוזה במדון התלול, לא יתאכזב. בטוח. אופני המירוץ עולים אתכם במעלה הרכבל, ואתם כבר עם קסדות רק בהיכון לצאת לפתרון האולטימטיבי לסקי.

הילדים נהנים משלל אטרקציות קטנות כגדולות שמחכות להם: משחקי חול, ומגלשות הרים: כמו אבובים על מגלשה חלקה ובכלל עוד הפתעות על הדרך.

אקסטרים גם לנוער ומבוגרים.

מה שמיוחד בכל הסיפור הזה ויש בו יתרון אחד ענק: לא היה עמוס בכלל. לא היו התורים המפוצצים והארוכים שמוציאים את כל האוויר מהחוויה, לא מחכים שעות כדי לעלות למתקנים. מזג האוויר הוא כל כך נוח (כבר אמרנו?) ויש כלל אחד ברור שמנחה אותנו: אם לא מזיעים - לא עצבניים. אבל מעל הכל היה השירות, הזמינות והנוחות לאורך כל הדרך. התחושה היא שרוצים שנבוא לשם, שנהנה, שנבלה כמה שיותר עם כל המשפחה ושנעשה מאמץ להביא אטרקציות ופעילויות שוות לכל נפש. אגב, גם המחירים נוחים במיוחד.

בקיצור: אל תחכו לחורף, החרמון בצבעיו הירוקים ונופיו מחכה לכם כבר עכשיו רגע לפני סוף החופשה. בדקו בעצמכם!

מגלשלת הרים לילדים.
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר