עומס לקוחות ברשת משקפיים 280

בעקבות ריבוי הלקוחות, כוח הקניה של הרשת גדול במיוחד, והדבר התבטא מהרגע הראשון במחירים הנמוכים ביותר שניתן למצוא. למעשה, בחלק גדול מהסניפים קיימים הסכמים עם קופות החולים לרכישת משקפיים בחינם ממש (בריאות, שיווקי)

עומס לקוחות ברשת משקפיים 280. (צילום: יחצ)

עומס הלקוחות בחנויות רשת 280 הוא לא מצוי במושגים של חנויות אופטיקה. התמונה צולמה בסתם יום של חול, בשעה רגילה. למרות העומס,

הלקוחות מקבלים את מבוקשם במהירות – בזכות צוות מוכרנים אדיב ומיומן. המיומנות הזו, שנרכשת בעקבות ניסיון עם לקוחות רבים בזמן קצר, מעניקה לצוות 280 ניסיון עשיר ומומחיות רבה.

גם האופטומטריסטים המורשים העובדים בסניפי 280, זוכים לפגוש מגוון עצום של עיניים על שלל הצרכים השונים שיש להן, כך שהמומחיות שלהם גבוהה יותר מכל אחד אחר.

כמות הלקוחות מאפשרת לרשת 280 להביא משקפיים במחיר הנמוך ביותר. כוח הקניה של הרשת גדול במיוחד, והדבר התבטא מהרגע הראשון במחירים הנמוכים ביותר שניתן למצוא. למעשה, בחלק גדול מהסניפים קיימים הסכמים עם קופות החולים לרכישת משקפיים בחינם ממש

(לחברי מאוחדת בסניפים: ירושלים, בית שמש, ביתר עילית, בני ברק ואשדוד, ולחברי מכבי בסניפים: בני ברק, בית שמש וירושלים – נחום 10).

חלק מהמסגרות בקולקציה החדשה. צילום: יחצ

בנוסף, רשת 280 היא היחידה שמחזיקה במותג הבית A&R, מותג איכות המיוצר במפעלים המובילים בעולם ומעוצב בהשראת מותגים בינלאומיים. הקולקציה החדשה של מסגרות A&R כבר על המדפים בחנויות, וכוללת אלפי מסגרות בסגנונות שונים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר