מחאת השמאל

גזענות המפגינים: "שכחו אותך על המשאית בהרי האטלס"

מספר פעילי שמאל בולטים במחאה מול בית היועמ"ש בפתח תקווה, מתבטאים ברשתות החברתיות בגזענות בוטה כלפי אנשי הליכוד: "אספסוף שטוף מוח וחסר תאים אפורים" (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ההפגנה בפתח תקווה. אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לתוכן הידיעה (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

ממעקב אחר דפי פייסבוק של מספר דמויות דומיננטיות במחאה הנערכת מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בדרישה להאשמת ראש הממשלה נתניהו, נראה כי היחס שלהן כלפי תומכי הליכוד כרוך בגזענות בוטה.

לפי הפרסום בעיתון 'ישראל היום, הח"כ לשעבר ויצמן שירי (עבודה) כתב בתגובה לגולשת ששם משפחתה סעדון שביקרה סרטון של אהוד ברק התומך במחאה: "כנראה שכחו אותך על המשאית בהרי האטלס… תתביישי לך. את מה שיש לברק בבוהן - 100 סעדונים לא יבינו".

פעיל בשם דויד קאופר שבפייסבוק שלו נראית מעורבותו הרבה בהפגנות, כתב על התנגדות הליכודניקים להן: "זה האספסוף הימני, שיודע רק לתקוף את הצד שכנגד. צריך לראות את השלטים ולהבין שזהו אספסוף שטוף מוח וחסר תאים אפורים, שיכול להיות מוסת לכל כיוון ולכל מטרה".

נאום בהפגנה המדוברת (צילום ארכיון: שי כהן)

"מה ההבדל בין מחבלים בכלל ומחבלי דאעש בפרט, לבין מרבית חברי הליכוד ומרבית בוחריו של נתניהו?", שאל קאופר בפוסט אחר, וענה: "אין הבדל! אצל אלה, גם אלה, המוח קטן ושטוף בהסתה של מנהיגיהם".

הפעיל מני בר כתב ש"זה הפרצוף של הליכוד היום: עדר של פוחחים, מלחכי פינכה, רודפי טובות הנאה, מתלהמים בלי שכל ובלי היגיון".

דוד מרגולין, פעיל אחר, כתב כך: "צה"ל הועבר לאחריות אפסנאי והמדינה לאחריות האספסוף. ראוי שנדע אם המדינה נאחזת בגרונה על ידי אספסוף רודף בצע", ונסחף בפוסט נוסף: "ליכודניקים אתם חתיכת חולרות - אתם אנשים מגעילים! אפילו על נאצים הגעתם לגונן - שאלוקים ינקום בכם!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר