חדשות ותיירות

האפליקציות שהישראלים מכורים אליהם

סקר שנערך בקרב מיליארד ו-900 מיליון משתמשי אנדרואיד חשף את השימוש של המשתמשים הישראלים באפליקציות החדשות, הטיולים וגם באפליקציות הבריאות השונות (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מחקר של החברה הישראלית StartApp מגלה באילו אפליקציות לטלפון הנייד מתעניין המשתמש הישראלי לעומת המשתמש הממוצע בעולם והתוצאות גם אם לא מפתיעות במיוחד בולטות בצורה משמעותית מול העולם.

מגמה ברורה שעולה מהמחקר שהמשתמש הישראלי מכור לחדשות. לכרבע מהמשתמשים בישראל יש אפליקציות חדשות כלשהי בנייד - לעומת כ-9 אחוז אצל המשתמש הממוצע בעולם. בישראל ישנם כ-1.1 מיליון משתמשים שצורכים חדשות במובייל. בעולם כולו ישנם כ-137 מיליון משתמשים. מבחינת היקף השימוש של צרכני חדשות - ישראל מהווה 0.3 אחוז ממספרם בעולם ומדורגת במקום ה-49 על-פי מספר המשתמשים.

עוד עולה מהמחקר כי הישראלים מתעניינים באפליקציות תיירות בשיעור של פי 2 יותר מהמשתמש הגלובלי הממוצע. 12% מהישראלים הורידו אפליקציות של תיירות וטיולים לעומת 6% של הממוצע הגלובלי, שכולל בין היתר את ארצות הברית, אירופה, אפריקה, הודו ועוד.

נתון מעניין נוסף, מחקר מגלה כי כמחצית מהישראלים הורידו אפליקציות ניווט כלשהן ושיעור העניין שלהם באפליקציות אלה גבוה בכ-268 אחוז מהממוצע העולמי.

נתון מפתיע למדי הוא שיעור השימוש באפליקציות שעוסקות בבריאות בקרב משתמשים ישראלים הגבוה ב-160 אחוז מהממוצע העולמי מה שמלמד על היפוכונדריות מפתיעה.

13 אחוז מהמשתמשים הישראלים הורידו אפליקציית בנקאות ומבצעים פעולות בטלפון הנייד - לעומת 11 אחוז בממוצע העולמי. המחקר הגלובלי מבוסס על 1.9 מיליארד משתמשים במכשירי אנדרואיד מ-233 מדינות בעולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר