פתיחת שנת הלימודים החרדית

מחר בבני ברק: הנשיא יבקר בחיידר בוסטון ובקופת העיר

לשכתו של נשיא המדינה ראובן ריבלין סירבה לפרסם היכן הוא יבקר מחר בבני ברק לרגל פתיחת שנת הלימודים, אך ל"כיכר השבת" נודע כי ריבלין צפוי לבקר בחיידר בוסטון ובקופת העיר • חשיפה (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ריבלין בביקור בחיידר, בשנה שעברה (צילום: שלומי כהן)

נשיא המדינה ראובן ריבלין יבקר מחר (שלישי) בעיר בני ברק לרגל פתיחת שנת הלימודים בתלמודי התורה שתחל מחר - ראש חודש אלול, זאת לעומת יתד המוסדות שיפתחו את שנת הלימודים רק בשבוע הבא.

בהודעה מטעם לשכת נשיא המדינה נאמר כי "כבכל שנה, לרגל פתיחת שנת הלימודים ה'תשע"ח במגזר החרדי, יבקר נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין בשעות הבוקר, בתלמוד תורה, והשנה יגיע הנשיא לבני ברק".

עוד נאמר בהודעה כי "במהלך הביקור ישתתף הנשיא בשיעור של תלמידי כיתה אל"ף, ויברך את התלמידים".

בלשכת ריבלין לא פירטו וסירבו לומר היכן יבקר הנשיא בבני ברק ובאיזה תלמוד תורה יפתח את שנת הלימודים, לטענתם - משיקולי אבטחה.

ל"כיכר השבת" נודע כי הנשיא, שיגיע כשהוא מלווה בראש הסגל רבקה רביץ, צפוי לבקר מחר בשעות הבוקר בחיידר בוסטון בבני ברק, שבניהולו של הרב נתן פוקסברומר, ולאחר מכן יגיע לביקור ב"קופת העיר", המסייעת למשפחות במצוקה.

"כולם חמודים" • ריבלין בת"ת החרדי בשנה שעברה (צילום: ישי כהן)

יצוין כי בימים אלה ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט יושב שבעה על פטירת אמו ולכן לא יוכל לארח בצורה רשמית את הנשיא ולהתלוות אליו בביקורו בעירף אך ייתכן כי השניים ייפגשו במידה וריבלין יגיע לנחם את זייברט.

בשנה שעברה התרחשה סאגה שלימה סביב ביקור דומה של הנשיא ריבלין. תחילה היה אמור ריבלין לבקר בתלמוד-תורה "קהילות יעקב" בירושלים אך מנהלי החיידר החליטו לבטל את ביקורו של הנשיא לאור התבטאויותיו בנושאים השוניםש על סדר היום.

לבסוף, הגיע הנשיא לביקור בתלמוד תורה "דברות משה" הממוקם ברחוב הרב קצנלבוגן בשכונת הר נוף בירושלים, שתחת ניהולו של הרב אריה פוקסברומר, וזאת בהתערבות בכירים בש"ס.

במהלך הביקור בכיתה א' אמר ריבלין: "אתה רואה את הספרדי ואת האשכנזי, את החסיד והמתנגד, כמו רוב הכיתה כאן. אני מוכרח לומר...". מנהל הת"ת העיר לנשיא ריבלין: "אבל כולם חמודים". ריבלין השיב: "זה בטוח, כולם חמודים כי עוד לא קלקלו אותם... אבל אתם תהיו חמודים ותמשיכו להיות חמודים, תאהבו כולכם אחד את השני, איש את רעהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר