משבר כלכלי

אפליקציית המוניות שבבעלות חרדית - קרסה

אפליקציית המוניות 'ריידר' שבבעלות משפחת עמנואל החרדית מבריטניה, חדלה לעבוד החל משבוע שעבר בשל סכסוך עם עובדים שפוטרו ובשל חובות לספקים (כלכלה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום מסך)

אפליקציית המוניות שנמצאת בבעלות חרדית - 'ריידר' (Rider) הפסיקה לעבוד. צרכנים לא יכולים לקבל שירות מהחברה כבר שבוע, החל מ-17 באוגוסט.

בכך היא משאירה את השוק לשליטתה הבלתי מעורערת של גט (Gett, לשעבר גט טקסי), השחקנית הגדולה ביותר בתחום אפליקציית המוניות בישראל, שפועלת בו לצד ריידר ואובר.

האפליקציה ממומנת על ידי משפחת עמנואל הבריטית, בראשות נפתלי עמנואל, אך לאחרונה היא סובלת מקשיים תפעוליים שהביאו להשבתתה.

לטענת המפעיל של ריידר בישראל משה יעקובי, הבעלים של חברת SMD, בשיחה ל-ynet, הסיבה לעצירת הפעילות של האפליקציה שפועלת כמספר שתיים בשוק בישראל כבר שנה וחצי, היא חבלה של עובדים. עם זאת, הוא לא מכחיש שלחברה יש חובות לספקים שנצברים ותופחים.

"פוטרו שני עובדים מהחברה והם די דפקו לנו את העסק", אמר ל-ynet. "הם פוטרו כי הם לא הגיעו לעבודה ולא יכולנו לשלם משכורות עתק לעובדים שלא נותנים תמורה. אז שונו סיסמאות, יש פגיעה במערכת, בשרתים, אבל אנחנו עוברים לשרתים אחרים והאפליקציה תחזור לעבוד כבר היום, כך אני מעריך".

יעקובי הודה כי לחברה יש חובות, "נכון, יש חובות ל-3-2 ספקים שהם די גדולים. אני מאמין שהשירות יחזור לפעילות. היום יש קרוב ל-10,000 צרכנים שמשתמשים באפליקציה וקרוב ל-1,250 נהגים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר