מטוס הדרימליינר הראשון של אל על נחת בארץ

שר התחבורה והמודיעין, שגרירי ארה"ב וברזיל, ראשי חברת אל על ועובדיה, מנהלי חברת בואינג ומוזמנים נחכו במעמד נחיתת מטוס הדרימליינר, הראשון מבין 16, של חברת אל על. ראש עיריית אשדוד חשף את שם המטוס "אשדוד" ורב העיר הרב יוסף שיינין קבע את תפילת הדרך בכניסה למטוס (רכב, שיווקי)

משמאל: הרב יוסף שיינין, דוד מיימון מנכ"ל אל על , השר התחבורה והמודיעין ישראל כץ, שגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן (צילום: סיון פרג')

מטוס הדרימליינר נחת בנתב"ג לאחר טיסה ישירה ממטה בואינג בסיאטל ארה"ב כאשר על סיפונו אלי דפס – יו"ר אל על, תמי מוזס בורוביץ - סגנית יו"ר הדירקטוריון, דוד מימון - מנכ"ל אל על, אחדים מחברי ההנהלה ומצטייני החברה. כמו כן הגיעו בטיסה הראשונה סגן יו"ר בואינג העולמית ריי קונור, סטיב הייזי, נשיא ALC, מנכ"ל יצרנית המושבים ריקארו ד"ר הילר מארק ואורחים רבים מהארץ ומהעולם.

לפני המראתו מסיאטל התקיים טקס קצר כאשר הרב בערי פרקש, מרבני חב"ד ומראשי הקהילה היהודית-ישראלית בסיאטל אמר אתתפילת הדרך. מנכ"ל אל על דוד מימון וחברי הדירקטוריון נתנו מעותלצדקה לפני ההמראה.

המטוס, הנושא את שם העיר אשדוד, התקבל בטקס חגיגי במעמד שר התחבורה ישראל כץ, אליסטר ברט השר הבריטי לענייני המזרח התיכון ופיתוח בינלאומי, שגריר ארה"ב בישראל דוויד פרידמן, שגריר ברזיל בישראל פאולו סיזר מיירה דה וסקונסלוס, רב העיר אשדוד הרב נחום שיינין וראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

שר התחבורה והמודיעין ח"כ ישראל כץ, אמר בדבריו כי, רכישת מטוסי הדרימליינר מחברת בואינג היא ביטוי להתפתחות אל-על והשתלבותה במדיניות השמים הפתוחים ובמקביל לעומק היחסים האזרחיים ויחסי הסחר בין ישראל לארה"ב.

דוד מימון, מנכ"ל אל על, ציין כי מטוס הדרימליינר הוא המטוס הטוב בעולם "וכל מי שמתבונן במטוס יסכים כי אכן כשמו כן הוא – חלום שנתגשם – אשרינו שזכינו לכך". בדבריו ציין כי עם הגעתו של מטוס הדרימליינר וכניסתו לשרות באל על מתחיל עידן חדש ולמעשה אל על ניצבת בשורה הראשונה של חברות תעופה המפעילות את המטוס המתקדם בעולם".

"הגעתם הצפויה של מטוסי הדרימליינר תהווה את שיאה של תנופת התחדשות אשר תכלול מהפיכה בחוויית הלקוח בכל הנוגע לטיסה. עסקת המטוסים ההיסטורית מבטיחה את עתידה של אל על", הטעים מנכ"ל אל על. בהמשך הודה לצוותי אל על ולעובדי החברה שעמלו ללא לאות בשנתיים האחרונות כדי להיערך לקליטת צי המטוסים החדש והחדיש.

דברי ברכה ותודה בשם תושבי אשדוד השמיע ראש העיריה ד"ר יחיאל לסרי. "תושבי אשדוד מרגישים הכי גבוה בשחקים במתנה שאל לעיר ליום הולדתה בקריאת שמה על מטוס הדרימליינר".

לאחר חשיפת שמו של המטוס הוזמן רב העיר הרב יוסף שיינין לקבוע את תפילת הדרך בפתח הכניסה למטוס, כשלצידו שר התחבורה, ראש העיריה, מנכ"ל אל על ורב החברה הרב יוחנן חיות, שבירך ברכת שהחיינו כשהכל עונים אחריו "אמן". הרב שיינין מצא קשר בין קריאת שם עירו על המטוס וחברת אל על: "שבעים וחמישה אחוז מתושבי העיר הם עולים מארצות שונות שהגיעו ארצה על כנפי נשרים של מטוסי אל על". לאחר האירוע השתתף הרב שיינין בתפילת מנחה חגיגית ומסיבת ראש חודש בבית הכנסת שבמתחם חברת אל על.

הרב בערי פרקש לפני המראת המטוס מסיאטל
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר