ראשי המפלגות מבקשים

חילולי השבת: כינוס משותף של מועצות גדולי וחכמי התורה

ראשי המפלגות החרדיות החליטו לבקש ממועצות גדולי וחכמי התורה להתכנס לדיון משותף בנושא חילולי השבת • הנציגים האשימו: "ישראל כץ אחראי על חילולי השבת, נתניהו מגבה אותו" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
כינוס מועצות גדולי וחכמי התורה (צילום: אלי סגל)

פרסום ראשון: ראשי המפלגות החרדיות אריה דרעי, יעקב ליצמן ומשה גפני נועדו הבוקר (חמישי) והחליטו לבקש את כינוס מועצות גדולי התורה של 'דגל התורה' ו'אגודת ישראל' ומועצת חכמי התורה של ש"ס להתכנס לדיון משותף וחריג בנושא חילולי השבת המתרבים בישראל, בפרט ברכבת ישראל, כך נודע ל'כיכר השבת'.

טרם ברור מתי תתקיים ישיבת המועצות המשותפת הנחשבת לאירוע חריג הנשמר לאירועים דרמטיים בלבד, כדוגמת הכינוס שנערך בעקבות 'גזירת הגיוס' בממשלת נתניהו-לפיד-בנט.

כפי שדווח אמש לראשונה ב'כיכר השבת', ראשי המפלגות החליטו להתכנס לדיון משותף יחד עם חברי 'ועדת הארבעה' חברי הכנסת יואב בן צור, אורי מקלב, מכאל מלכיאלי וישראל אייכלר, בכדי לדון ולבדוק כיצד להתמודד עם בעיית חילולי השבת.

יו"ר סיעת ש"ס יואב בן צור עדכן לאחר הפגישה: "הכינוס החליט שכיוון שנמשכים חילולי השבת אנו רואים בשר התחבורה, ישראל כץ אחראי לעבודות שנעשו עד כה בגיבוים המלא של ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר העבודה והרווחה , חיים כץ, ולכן נבקש לקיים כינוס של מועצת חכמי התורה ומועצת גדולי התורה, על מנת לדון ולהחליט על צעדים להמשך הדרך. חבל שמנהיגים במדינת ישראל דורסים את צביונה היהודי ופוגעים ביום החופש והרווחה של ציבור אזרחי ישראל".

בחודשים האחרונים מדווחים חברי הכנסת על התגברות חילולי השבת בישראל תוך הפרת הסטטוס קוו וההסכם הקואליציוני, כאשר מרכז חילולי השבת מתבצעת בעבודות 'רכבת ישראל'.

למרות הפגישות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הרווחה חיים כץ ושר התחבורה ישראל כץ, נראה כי החרדים מתקשים לעצור את חילולי השבת, ולכן בניסיון אחרון הם יכנסו את המועצות לדיון משותף וחריג בכדי להעביר מסר מאיים - נוסף - לעבר לשכת ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר