גיבור הכלא

אלאור אזריה זכה לקבלת פנים מלבבת בכלא

עדויות מתוך כלא 4 מלמדות כי אזריה זוכה ליחס של כבוד והערכה בתוך הכלא הצבאי בו הוא מרצה את עונשו. כולל שיפור בתנאי הכליאה ויחס חם משאר האסירים (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אזריה ביום הכניסה לכלא (צילום: פלאש 90)

לפני כשבועיים נכנס אלאור אזריה לרצות את עונשו בכלא 4. כניסתו לכלא, בליווי בני משפחה והמוני תומכים, וכלי התקשורת ועל פי דיווחים מתוך הכלא מתברר כי גם בתוכו זוכה אזריה לכבוד והערכה.

"מהבוקר המתינו לו כאן אנשי סגל הקבלה, כשהם דרוכים", סיפר אחד ממדריכי הכלואים ל'ידיעות אחרונות'. "הרבה זמן לא היה פה אסיר סלב, כך שזה היה בהחלט אירוע שובר שגרה". "אחרי שאזריה עבר את תהליך הקליטה ונכנס לפלוגה", מוסיף סוהר אחר, "חלק מהאסירים עודדו אותו וצעקו לעברו: 'אזריה המלך' ו'גיבור ישראל' והיו גם מחיאות כפיים, שהשתקנו מיד באיומים על עונשים".

אזריה, שמכיר את כלא 4 מבפנים וגם חלק מאנשי סגל הקבלה – מתשעת ימי המעצר שבהם שהה בכלא 4 עם פרוץ הפרשה – נכנס היישר למשרדו של מ"פ הקבלה, שכבר המתין לו בפנים.

אחרי שנפתח לו "תיק כלוא" ידני וגם ממוחשב, אזריה נפרד מהציוד האישי שלו אותו הפקיד: תעודות מזהות, כסף, חגורה, פלאפון ומטען – שאותם יקבל בחזרה ביום שישתחרר – וקיבל זוג מדי אסיר מנומרים, (בכל שני ורביעי יש החלפת מדים), וקיטבג צבאי. לא לכל אסיר יש ארונית.

על פי הדיווח ב'ידיעות', אזריה קיבל תנאים טובים יותר והוא זכה בתא מרווח המיועד לארבעה אסירים, שהוא גר בו עם אסיר אחד בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר