סערת פינוי ה'סנהדרין'

יו"ר ועד ההורים בחיידר ליועץ ראש העיר: "חוזר בי ומתנצל"

פרשת פינוי חיידר 'סנהדרין' לטובת סמינר הישן - טרם הגיעה לפשרה והמאמצים נמשכים • בנתיים, יו"ר ועד ההורים דוד כהן שיגר מכתב התנצלות לאברמי קרויזר, יועצו של ראש העיר ברקת (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
"מתנצל". קרויזר ודוד כהן (צילום: אלי קובין, כיכר השבת)

פרשת הוויכוח על פינוי מבנה החיידר הספרדי 'סנהדרין' והעברת תלמידיו לשכונת בית וגן בירושלים לצורך העברת המבנה לידי הסמינר הישן של הרב ישראל לוין שפורסמה בהרחבה ב"כיכר השבת" גרמה לתת מחלוקת בין יועץ ראש העיר אברהם קרויזר לבין יו''ר ועד ההורים של התלמוד תורה דוד כהן הנחשב לאחר ממובילי המאבק.

כהן טען בכלי התקשורת כי קיבל איומים מצידו של קרויזר על כך שיסכים לפשרה. "קרויזר שלח אלי את אחד מהבריונים שלו שאיים עלי שאם לא נרד מהעץ, גם את המבנה החדש שהציעה העירייה לא נקבל", טען.

לדבריו, בראיון ל"כיכר השבת", קרויזר הוא שעומד מאחורי מהלך פינוי ילדי תלמוד התורה מהמבנה בו הם שוכנים כיום - לטובת סמינר 'הישן', והוא מבחינתו "האיש הרע" בכל הפרשה.

בתגובה הגיש יועץ ראש העיר איום בתביעת דיבה כנגד יו''ר ועד ההורים בטענה כי מדובר בהשמצה ושקר. קרויזר טען כי בדבריו אלו, "השפיל אותו בעיני הבריות כדי לפגוע במשרתו הציבורית כיועץ ראש העיר וכדי להבאיש את ריחו בעיני הציבור החרדי עליו הוא נמנה".

ל"כיכר השבת" נודע בימים האחרונים שיגר דוד כהן מכתב התנצלות לקרויזר בו טען כי הוטעה וכי הינו מתנצל על האיומים שהשמיע.

הדברים שהכעיסו. דוד כהן בראיון ל"כיכר השבת"

"לכבוד מר אלעד סוקולובר הי"ו שלום וברכה", כתב דוד כהן במכתבו, "בחודשים האחרונים ספגתי איומים רבים מגורמים שהציגו עצמם כשליחיו של מרשך מר אברהם קרויזר. היות ומר קרויזר עומד מאחורי הקמפיין לגרוש ילדי הת"ת, לרגע לא עלה על דעתי לבדוק האם אכן מדובר בשליחים מטעמו או במתחזים ועל כך התנצלותי".

"אין לי כל הוכחה כי הבריונים שאיימו עלי אכן נשלחו על ידי מרשך ולפיכך אני חוזר בי מהאשמה זו ומתנצל", על החתום - "דוד כהן, יו"ר ועד ההורים סנהדרין".

ל"כיכר השבת" נודע כי קרויזר מחכה להכרעת העו"ד האם ההתנצלות הזו מספקת וניתן לבטל את תביעת הדיבה.

כך או כך, מתגלים בימים אלו קשיים במשא ומתן לפשרה שנחשף ב"כיכר השבת" אולם הצדדים מביעים תקווה כי על אף הכל תירשם פריצת דרך ויצליחו להגיע להבנות בנושא העברת התלמוד תורה למבנה חילופי מתוך הסכמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר