היסטריה ברשת

כשלואיס פונסי שיתף את הזמר החסידי לוי פולקוביץ • צפו

לואיס פונסי הפך בחצי שנה האחרונה למפורסם בזכות הלהיט "דספסיטו", בסוף השבוע הוא שיתף באינסטגרם ביצוע של הזמר החסידי לוי פולקוביץ - וגרף מאות אלפי צפיות (מוזיקה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הקליפ, השיתוף והצפיות (צילום: מתוך האינסטגרם)

לואיס אלפונסו רודריגז לופז-ספרו או בשם הבמה שלו - לואיס פונסי הוא זמר, פזמונאי ושחקן פורטוריקני שהפך לידוען בעיקר בזכות הלהיט "Despacito" או בעברית: דספסיטו.

הזמר, שר בעבר בטקס הענקת פרס נובל לשלום לנשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה, אולם את פרסומו הגדול רכש בחצי בשנה האחרונה כשהוציא את הלהיט המדובר.

הקליפ של לוי פולקוביץ ששותף על-ידי לואיס פונסי. באדיבות: מוטי קליין

בינואר 2017 יצא לאור השיר "Despacito" שבו אירח את דדי יאנקי. הקליפ הגיע לשלוש מיליארד צפיות ב-YouTube תוך שישה חודשים, ובכך היה לשיר הנצפה ביותר ביוטיוב.

בחודשים האחרונים הפך הלהיט לשיר וניגון מגוייר המושר על ידי זמרים חסידיים רבים בחתונות, בעיקר בארצות הברית.

השיתוף באינסטגרם

בסוף השבוע שר הזמר החסידי לוי פולקוביץ בחתונה את הלהיט ההיסטרי והקליפ שהגיע לידיו של לואיס פונסי שותף על ידו ברשת החברתית אינסטגרם שם זכה לכ-300 אלף צפיות תוך יממה, כאשר המספרים הולכים ועולים כל הזמן.

לואיס כתב כי הוא שמח לראות שהמוזיקה שלו מקרבת לבבות וגורמת לאחדות בין כל חלקי האנושות. "האהבה למוזיקה מאחדת את כולנו. המוזיקה לא עושה הבחנות. המוזיקה לא מבדילה בין דת, תרבות, גזע או שפה. כולנו אוהבים אותה. כולנו מבינים אותה. ישראל, נתראה בקרוב!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר