סוער בגבעת שאול

הורי בית הספר 'בית יעקב' מאיימים: נשבית את הלימודים

"הזדעזענו לשמוע כי קיימת מחשבה להעביר את בנותינו ללמוד במבנה אחר", כותבים הורים לבנות ב'בית יעקב' בגבעת שאול ומאימים להשבית את הלימודים בתחילת השנה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
בית הספר "בית יעקב" (צילום: גוגל מפות)

הורים לבנות בבית הספר בית יעקב גבעת שאול מאיימים היום (ראשון) להשבית את תחילת שנת הלימודים, ביום רביעי הקרוב, בשל מאבק על כיתות במבנה בו לומדות התלמידות.

במכתב ששיגרו ועד הורים לנציגים החרדים בעיריית ירושלים הם כותבים: "אנו הורים לתלמידות בית ספר בית יעקב שאול הזדעזענו לשמוע כי קיימת מחשבה להעביר את בנותינו ללמוד במבנה אחר שאינו המבנה הרגיל של בית הספר בית יעקב גבעת שאול".

לדבריהם: "זה זמן רב שאנו מתלוננים על התנאים הקשים בהם לומדות בנותינו בבית הספר וזאת בשל גידול האוכלוסין בשכונה מחד ומחסור חמור במבנים למוסדות חינוך חרדי מאידך. אנו ערים למצוקת המבנים בשכונה עבור המוסדות החרדיים ומבינים את הבעיה הקיימת בשנת הלימודים הבאה והמחסור בשתי כיתות לימוד".

מכתב ההורים

ההורים מוסיפים ומספרים: "בשלב זה מדובר על תלמידות כיתות ב, אולם, אין זה מתקבל כלל על הדעת להעביר את בנותינו העולות לכיתה ב' למבנה אחר. מדובר בבנות קטנות בגילאי 7-8 שעדיין אינן מורגלות בכללי בית הספר ורק בשנה שעברה החלו בהכרת המוסד, כללי ההתנהגות בבית הספר, המורות, הכיתות, ההנהלה וכו' ולא יתכן להעבירן למקום אחר ללא הנהלה, חדר מורות מסודר, כיתות ראויות וכדו'".

"כמובן", כותבים ההורים, "שהמחשבה להעבירן לשכונה אחרת הינה מופרכת ובלתי אפשרית בעליל. שליחת בנות קטנות כאלה באוטובוסים/הסעות הינו מעשה חסר אחריות לחלוטין ואנו מתנגדים לו בכל תוקף"

"צר לנו, כתושבי השכונה, על מצוקת המוסדות החמורה עבור הילדים החרדיים אולם אין זה מתפקידינו לדאוג למבנים עבור מוסדות החינוך", כותבים ההורים, "אנו דואגים כי בנותינו תלמדנה באותו מבנה בית הספר בו החלו את כיתה א' בשנה שעברה".

ההורים מאיימים כי "במידה ובכל זאת ייאלצו לשלוח שתי כיתות למבנה אחר יש צורך במציאת פתרון סמוך ונראה לבית הספר וכמובן לא מחוץ לשכונה. פתרון זמני זה מוכרח שיהיה במקביל לעבודה מסיבית למציאת פתרון קבע הולם למאות תלמידות השכונה.

"אנו מצפים לפתרון מיידי לבעיה. אם וכאשר לא יימצא פתרון עד לתחילת שנת הלימודים ניאלץ להשבית את הלימודים לכלל התלמידות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר