חג בשקט ובכייף

סוכות עוד רחוק? המקומות מתחילים להיסגר

לא הרבה לפני תקופת החגים רבים מאתנו מחפשים את המקום בו יוכלו לנפוש עם כל המשפחה ביחד. אם כבר נמאס לכם מהצפיפות בבתי המלון וכל מה שאתם רוצים זה רק להעביר את החג בשקט ובכייף, מצאנו את הפתרון המושלם עבורכם. לא מאמינים? (תיירות, שיווקי)

חופשה שקטה ושלוה לכל המשפחה יחד. (צילום: כרמי אור הגנוז)

מה לעשות, לפעמים המשפחה ב"ה ברוכת ילדים והבית כבר נהיה צפוף לארח את כולם. הפתרון שרובנו הולכים עליו הם בתי הארחה והמלונות השונים ברחבי הארץ: בודקים זמינות, בודקים מחיר - ומנסים לסגור כמה שיותר מהר.

אבל כמוכם, גם רבים אחרים הולכים על הפתרון שנמצא באותם בתי מלון, וככה אתם מבלים את ארוחות החג עם רבבות המוני עם ישראל שבאים לנפוש בחגים: במיוחד בראש השנה וסוכות.

המשפחה אמנם כולה ביחד, יושבים מסביב לשולחן גדול, אבל הארוחות המוניות, האוכל בלי טעם ביתי ולפעמים מרוב רעש ובלאגן מאבדים את תחושת ארוחת החג שכל כך בניתם עליה. לאן שלא תלכו תראו עשרות ילדים שאינם שלכם, המולת אדם, והכל על חשבון הכספים הרבים שהשקעתם רק כדי שהמשפחה תוכל להתאחד לכבוד החג.

הפתרון המבריק שתופס תאוצה בשנים האחרונות הם וילות הבוטיק שמעניקות את הפאר והיוקרה של בתי המלון אבל היתרונות עליהם משמעותיים: המשפחה כולה מתכנסת בלי מאות אנשים אחרים מסביבם, האוכל הוא ביתי, ועל הדרך אתם מקבלים גם נופים ייחודיים של הטבע הפראי והירוק.

וילות כרמי אור הגנוז כבר ידועות במגזר זה מכבר, ועדיין כל פעם שומעים על אנשים חדשים שלא הכירו את הרעיון של וילות הבוטיק בשביל כל המשפחה. כמובן שכולם ישנים באותה וילה בחדרים נפרדים כל משפחה שלא כמו בתי מלון שהולכים לאיבוד בין חדר לחדר. בוילות כרמי אור הגנוז אתם גם משתדרגים: כל אחד מקבל סוויטה משלו...

סוויטות נפרדות. וילות כרמי אור הגנוז

אז על מה אנחנו מדברים? ביישוב אור הגנוז, צמוד לציון קבר רשב"י במירון, תמצאו על גפי הנוף הפסטורלי של הצפון שתי וילות יוקרתיות שיכולות להכיל 20-30 איש, בסוויטות נפרדות עם סלון ענק, חדר אוכל ומטבח מאובזר לגמרי (אבל באמת, מאל"ף ועד תי"ו).

וילות הבוטיק בכרמי אור הגנוז מציעות גם שלל אטרקציות לילדים בחינם: אופניים משוכללים, טרמפולנית מים מדהימה ועוד. בנוסף, תמצאו גנים לילדים. במסוך ליישוב שודרג פארק הדייג והוא מהווה פעילות לכל המשפחה. אתם תמצאו גם בית כנסת מפואר שנבנה ביישוב.

למה כדאי להקדים? כי ההזמנות לוילות כרמי אור הגנוז לשנה הקרובה בשיאן, וזה לא סוד שהרוב כבר תפוס...למה שווה עדיין לנסות? כי בכל וילה ישנה בריכה פרטית גדולה ומחוממת רק עבורכם.

בריכה אישית רק לכם. כרמי אור הגנוז

אתם יכולים לסייר וירטואלית בוילות בעצמכם ולהתרשם: וילה מרלו לחצו כאן | וילה שיראז לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר