הלם בלשכה

דוברת המשטרה תקפה את דברי השר גלעד ארדן

השר לביטחון פנים ספג רמיזות לא נעימות מכיוון בלתי צפוי: דוברת המשטרה מירב לפידות ביקרה בגלוי את דבריו בהקשר למעצרם של מני נפתלי ואלדד יניב בהפגנות מול בית היועמ"ש מנדלבליט (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דבריו של ארדן שהקפיצו את דוברת המשטרה (צילום: מתוך 'פגוש את העיתונות', חדשות 2)

דוברת המשטרה מירב לפידות מתחה ביקורת על השר לביטחון פנים גלעד ארדן, הממונה על המשטרה אותה היא מדבררת, בעקבות גינויו את מעצרם של אלדד יניב ומני נפתלי בשבוע שעבר.

בסוף השבוע אמר ארדן בראיון לחדשות 2, כי מעצרם של יניב ונפתלי, מובילי המחאה נגד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, היה "טעות בשיקול דעת" וכי לא היה צריך לאזוק אותם. בתגובה לכך אמרה אתמול הדוברת לפידות כי "ארדן הוא השר הממונה, אך פיקוד המשטרה לא סבר שעיכובם היה טעות. החוכמה בדיעבד היא דבר אחר".

לפידות הוסיפה בראיון לגלי צה"ל: "אנחנו מבינים שמנקודת ראות אחת הדברים יכולים להיראות כטעות - מבחינה פוליטית, ארדן רואה שהמעצר שירת פוליטית את מי שנעצר. הוא זכאי לדעתו, הוא לא חייב לחשוב תמיד אותו דבר, זו מדינה דמוקרטית", ברמזה כי התבטאות השר נבעה ממניעים פוליטיים.

דוברת המשטרה מירב לפידות (צילום: Moshe Shai/FLASH90)

בלשכת השר לביטחון פנים גלעד ארדן נדהמו מהראיון ובחרו שלא להגיב. לפי הפרסום ב'ידיעות אחרונות' ארדן צפוי להיפגש בקרוב עם מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך ולהביע את מורת רוחו מההתבטאות של הדוברת.

גורמים בכירים במשטרה מצוטטים בהקשר זה: "כנראה שהגברת לפידות, שהיא קצינה במשטרת ישראל, שכחה את תפקידה ומרשה לעצמה יותר מדי. הגיע הזמן שמישהו יעצור את זה. גם ככה האירוע רגיש ויש חילוקי דעות לגבי צורת ההתנהלות - מה בדיוק הדברים האלה שירתו?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר