צפו בווידאו

עשרות אלפי שקלים שנגנבו במהלך תאונה - הושבו לבעליהם

נהג מונית שהיה מעורב בתאונה עם מכונית פרטית, גנב מתוכה 43 אלף ש"ח בעת שהחליף פרטים עם נהגה החרדי. נהג המונית נעצר והכסף הוחזר לבעליו. צפו (חדשות, חרדים)

(צילומים: דוברות המשטרה)

המשטרה עצרה נהג מונית שגנב בשבוע שעבר תיק ובו 43 אלף שקלים מתוך רכב פרטי.

המקרה אירע כשהרכב היה מעורב בתאונת דרכים עם המונית, ובמהלך דין ודברים עם בעל המונית והחלפת הפרטים גנב נהג המונית את התיק מהרכב הפרטי.

נהג המכונית הפרטית שב לרכבו גילה כי התיק ובו הכסף נגנב מהמכונית, זה האחרון פנה למשטרה והעביר לה את הפרטים של נהג המונית שהיה מעורב בתאונה ועל פי החשד הוא זה שגנב את התיק עם הכסף.

חוקרי מחלק הפשעים בתחנת לב הבירה פתחו בחקירה סמויה נרחבת, במהלכה נאספו ממצאים וראיות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. לאחר ניתוח כלל הממצאים וחקירה נרחבת, אותרה המונית וזהותו של החשוד בן 70 תושב ירושלים. בפעילות מבצעית שנערכה הלילה, הגיעו בלשי משטרת ישראל לביתו של החשוד בדרום העיר, ובחיפוש שערכו נתפס סכום הכסף על סך כ – 43 אלף ₪ במזומן.

החשוד הובא לחקירה בתחנת לב הבירה, במהלכה נקשר למיוחס לו. היום, זימנו החוקרים את המתלונן לקבל חזרה את כספו.

הנגנב אמר לשוטרים: "אני מודה לכם המשטרה, רואים שאתם עושים דברים טובים", אמר תושב העיר לחוקרים שהחזירו כספו".

ממשטרת ירושלים נמסר: "השבת הכסף לבעליו מהווה עבורנו סיפוק גדול בעבודתנו היומיומית שכל מטרתה להגיע לחקר האמת בזמן הקצר ביותר ובמקצועיות הרבה על מנת למצות את הדין עם החשודים הפוגעים בביטחונם וברכושם של האזרחים שומרי החוק."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר