שלל לרוב

בבית אחד: אקדחים, חימוש, סמים וכספים

נשקים, אמצעי לחימה וסמים מסוגים שונים בשווי עשרות אלפי שקלים, נתפסו בפעילות ממוקדת של משטרת ישראל בביתו של תושב מזרח ירושלים, שני חשודים נעצרו (חדשות משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

במשטרת ישראל התקבל מידע לפיו, תושב מזרח ירושלים סוחר בסמים מסוגים שונים מביתו יחד עם אדם נוסף. בעקבות המידע פתחו חוקרים ובלשים של המשטרה בחקירה סמויה.

עם התקדמות החקירה במהלך השבוע החולף, נאספו ממצאים וראיות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים שהביאו לגיבוש תשתית ראייתית כנגד החשודים ולאיתור זהותם.

עוד עלה, כי על פי החשד, החשודים נהגו לסחור בסמים בביתו של אחד מהם שבמזרח ירושלים ולהחזיק במקום אמצעים נוספים בלתי חוקיים.

היום, הפכה החקירה לגלויה עם ביצוע פעילות מבצעית ממוקדת לפני זמן קצר של כוחות משטרה, בהם בלשים, שוטרי יס"מ, לוחמי מג"ב ויחידת הכלבנים, במהלכה פשטו על הבית ממנו פעלו השניים באמצעות צו בית משפט ועצרו את 2 החשודים (בשנות ה-30).

בחיפוש שערכו השוטרים נתפסו 2 אקדחים מסוגים שונים ומחסניות המכילות כדורים, 6 'פלטות' סם מסוג חשיש במשקל של כ-470 גרם, שק ובו חומר החשוד כסם מסוכן מסוג מריחואנה ושק נוסף ובו כ-62 כדורים החשודים כסם מסוכן מסוג אקסטזי וכסף מזומן. שווים של הסמים שנתפסו מוערך בעשרות אלפי שקלים.

החשודים הובאו לחקירה במחלק הפשעים בתחנת שלם בחשד להחזקת אמצעי לחימה, החזקת סמים בכמות שלא לשימוש עצמי וסחר בסמים.

בהמשך יובאו החשודים בפני בית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך מעצרם. החקירה נמשכת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר