מגיע לסוף החודש בלי אוויר? הגיע הזמן לסדר בחשבון

העומס הכלכלי מוכר כמעט לכל משפחה בישראל, ובמיוחד לפני החגים הלחץ מתחיל לעשות את שלו. האם ההלוואה היא הפתרון? האם צריך לעשות קצת סדר בניהול הכלכלי? אולי כל התשובות נכונות (כלכלה, שיווקי)

הגיע הזמן לסדר בחשבון. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

יכול להיות שההכנסה המשפחתית שלכם היא סבירה, שאתם עומדים בכל החובות, אבל פתאום נפלה עליכם הוצאה חריגה: אולי זה החתונה של הילד, אולי ח"ו מצב רפואי, ופניתם לבנק אבל כבר הגעתם לתקרת האשראי שהבנק יכול להביא לכם. אתם לקוחות טובים, תמיד הייתם, אבל כשמגיעים לתקרה גם מנהל הסניף לא יכול לפעמים לעזור.

מאידך, יכול להיות מצב הפוך שמתחיל להיות שכיח במחוזתינו: המשכורת בסדר ב"ה, ההוצאות ידועות, אבל אי-הסדר והבלאגן יוצרים התנהלות כלכלית פשוט שגויה שגורמת לכם לסיים את החודש עם הלשון בחוץ, גם אם על הנייר זה ממש לא אמור להיות ככה. אתם לא מבינים למה זה קורה לכם, והאמת? גם הבנק לא, אבל זה תלוי רק בכם ולא באף אחד אחר.

ואהבת לרעך כמוך

במיוחד בשביל כל המקרים האלו הוקמה חברת פא"י: פותח את ידך שכבר מתמחה 10 שנים בזכות קשרים יוצאי דופן בעולם הבנקאות.

אם אתם חווים בעייה עם הבנק, אתם לא מכירים את המספרים, לא יודעים להעמיק ולמצוא תשובות - פא"י שם בשבילך. הם ילמדו אותך איך בונים ניהול סדר כלכלי, מה הריביות בהלוואות, העיקר שלא תחתמו סתם רק בגלל שאתם לחוצים, כי מכאן הדרך מתחילה להסתבך.

בשוק רווי הלוואות אתה יכול לגשת כמעט לכל מקום: חברות אשראי, מימון ישיר, חברות ביטוח - הנגישות מעולם לא הייתה קרובה יותר. אבל האם אתה מסוגל להחזיר? למה לך לקבל ריביות גבוהות? בפא"י עוזרים לך לקבל הלוואה בנקאית ולגייס עבורך את הכסף תוך 24 שעות. זו לא הלוואה משוק אפור, זו לא הלוואה מחברות אשראי בריביות מופקעות, אתה לא מתחייב לפא"י, כל ההתנהלות שלך היא רק מול הבנק.

חברת פא"י הוקמה על ידי יעקב, איש עסקים עם ניסיון חיים עשיר שמונע מאידאולוגיה של ואהבת לרעך כמוך: לתת לאנשים דרך לצלוח את החיים, ההלוואה הבטוחה שתעזור להם לצאת מהקשיים, ולהפוך כישלון להתנהלות כלכלית נכונה שמוציאה אנשים מהבור ממש.

אז איך פא"י עוזרים? בפגישה מסודרת הם בונים איתך הלוואה בטוחה, עושים לך סדר בחשבון: לסגור מינוסים, חסכונות, בודקים יכולת החזרה ומה הייתה הבעיה שקרתה לך עם הבנק הנוכחי שלך, וכל זאת דרך המומחים ש פא"י: יועצים פיננסיים שחיים את המקצוע המון שנים. אם אתה מוגבל או מעוקל, זו לא הדרך עבורך - אבל אם החשבון שלך תקין רק שהגעת לתקרת האשראי והבנק לא יכול להעניק לך עוד הלוואה, אם אתה פשוט לא מתנהל נכון כלכלית - פא"י יהיו שם לעזור לך. עם הניסיון שלהם והקשרים שלהם, הם פשוט ילכו איתך והבנקים שסומכים על הבדיקה שלהם יעניקו לך את מבוקשך. פשוט ככה.

אם אתם מאלה שאיכשהו באמצע הדרך נפלתם, שאתם זקוקים להלוואה אבל הגעתם לתקרת האשראי של הבנק, ובכלל אם אתם מגיעים בלי אוויר לסוף החודש: הגיע הזמן שלכם לנסות דרך אחרת | בדקו בעצמכם

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר