הסערה במודיעין עילית

מאמץ המנהלים כשל; ילדי כיתות ח' נרשמו לישיבות קטנות

ניסיון הבלימה של מנהלי שני החיידרים המובילים במודיעין עילית, לעצירת רישום ילדי כיתות ח' לישיבות - מיד בתחילת השנה, עורר סערה אך נכשל וכל הילדים - כבר נרשמו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: Nati Shohat/FLASH90)

חשיפת "כיכר השבת" על ניסיון הבלימה של שני תלמודי התורה המובילים במודיעין עילית בניסיון למנוע את תופעת הרישום המוקדם של תלמידי כיתות ח' לישיבות הקטנות, מעוררת סערה בקרב הורי התלמידים.

מתברר, ביום שאחרי, כי ניסיון תיאום זה בין מנהלי תלמוד תורה 'דרכי יושר' ותלמוד תורה 'פרי התורה' - נכשל, ובסופו של יום גם בהם כבר נרשמו כל התלמידים לישיבות קטנות.

לדברי גורם חינוכי, "מרבית מנהלי החיידרים, כמו גם הרבנים, הבינו מראש שמדובר הפעם במלחמה אבודה וכי חבל לנסות להשקיע מאמצים בחסימת התלמידים להירשם לישיבות קטנות".

לטענת אחד ההורים, בת"ת 'דרכי יושר' הבינה ההנהלה די מהר כי התיאום בניסיון לבלום את התופעה נכשל, ועל כן "זרמה" עם החלטת ההורים והתלמידים להירשם לישיבות כבר ביום הראשון של שנת הלימודים של כיתה ח'.

מנגד, בת"ת 'פרי התורה' ניסו למרות הכל למנוע את הרישום אולם מתברר כי הם נכשלו בכך כישלון חרוץ ובפועל כל התלמידים גם בחיידר זה כבר סיכמו על הישיבה בהם ילמדו בשנה הבאה, מאחורי גבה של ההנהלה.

יצויין, כי שאר כל החיידרים שבקרית ספר, דוגמת 'דרך אמת', 'דרכי אבותינו' ו'נתיבות התורה', שיתפו פעולה באופן מלא עם ההקדמה התמוהה של הרישום השנה, ברצונם או שלא ברצונם, מאחר ולא יכלו לעמוד בפני ההורים הלחוצים - שמצידם נגררו כזכור אחרי הרשמים שהחלו כבר בבין הזמנים את עבודתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר