בגלל חג הקורבן: חשש משיבושים בתחבורה הציבורית

החל מיום שישי ועד יום שני הבא שיבושים רבים בתחבורה הציבורית וזאת מאחר שבימים אלו מציינים המוסלמים את חג הקרבן והנהגים המוסלמים יוצאים לחופשה לכבוד החג (רכב)

אילוסטרציה (צילום: נתי שוחט - פלאש 90)

החל מיום שישי ועד יום שני הבא צפויים שיבושים רבים בתחבורה הציבורית בישראל, כך לפי הדיווח באתר ynet, וזאת מאחר שבימים אלו מציינים מוסלמים רבים את חג הקרבן והנהגים המוסלמים יוצאים לחופשה לכבוד החג.

בכל שנה, כשיש מחסור בנהגים, תדירות הקווים מצטמצמת וזמני הנסיעה משתבשים, דבר שגורם לעיכובים רבים ולבלבול גדול בקרב משתמשי התחבורה הציבורית.

השנה, לפי משרד התחבורה, מאחר וחג הקרבן יוצא בסוף השבוע ולא באמצעו, כמעט ולא יורגשו השינויים במערך התחבורה הציבורית, כמו כן הוסיפו במשרד התחבורה כי בימים ראשון ושני לא יחולו שינויים בפעילות האוטובוסים.

על פי הנתונים הרשמיים של משרד התחבורה, כ-40% מהנהגים בתחבורה הציבורית בישראל הינם מוסלמים שמציינים את החג, דבר שככל הנראה אמור לפגוע באופן משמעותי בזרימה השוטפת של הנסיעות.

על אף הבטחות המשרד, פרסמה חברת 'מטרופולין' באתר שלה כי בשל חג עיד אל אדחא יחולו שינויים בלוחות הזמנים של קווי השירות ואף מנו 10 קווים שכלל לא יופעלו בימים שישי ומוצ"ש ועשרה קווים נוספים שלא יופעלו בימים ראשון ושני.

גם באתר של חברת התחבורה 'נתיב אקספרס' הודיעו לנוסעים על שיבושים שיחולו בקווים, שאר החברות לא פרסמו עד לשעה זאת שום הודעה.

חשוב לציין כי מערך התחבורה הציבורית בישראל סובל ממחסור חמור המוערך באלפי נהגים שמשבש את ההתנהלות השוטפת ויוצר עיכובים רבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר