פקיד מכס חשוד כי זייף מסמכים לייבוא מוצרי קוסמטיקה

נגד פקיד המכס מתנהלת חקירה בחשד כי זייף מסמכים של משרד הבריאות בכדי לייבא ארצה מכשיר ווקס לקוסמטיקה ותמרוקים. בביתו של החשוד בוצעו חיפושים (בארץ)

תמרוקים, ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

יחידת הסמים במכס אשדוד מנהלת חקירה נגד אלון גל ממודיעין, פקיד רישוי המוסמך לעבוד מול המכס ועוסק כקבלן עצמאי בטי.די.יואי קארג, בחשד כי הגיש למכס מסמכים מזויפים של אגף הרוקחות במשרד הבריאות.

על פי החשד, הפקיד מתוקף עיסוקו, מכין רשימוני יבוא עבור לקוחותיו הכוללים את האישורים הרגולטורים הנדרשים לשחרור סחורות.

בבקשה שהגיש ב-13.8.17 לשני רשימוני יבוא עבור לקוחותיו, האחד בגין יבוא תמרוקים והשני בגין יבוא של מכונות ווקס וקוסמטיקה, גל הצהיר במסר האלקטרוני למכס כי ברשותו אישור יבוא מאגף הרוקחות במשרד הבריאות, ומאוחר יותר הוא אף צירף את האישור. אולם, מבדיקה שנערכה התברר כי ככל הנראה מדובר במסמך מזוייף.

במקרה אחר, הצהיר הפקיד כי ברשותו אישור של אגף הרוקחות ואף צירף אותו. אך בבדיקה מול משרד הבריאות התברר כי ככל הנראה מדובר במסמך מזויף מאחר ומספר הרישיון שצורף שייך ליבואן וליבוא אחר.

בידי החוקרים ראיון נוספות נגד גל המעידות על קיומן של מקרי יבוא שהתבצעו באמצעות מסמכים מזויפים. בחיפוש שנערך בביתו של החשוד, ברכבו ובמשרד בו הוא עובד נתפסו טלפון סלולרי, מחשב נייד ועשרות מסמכים הקושרים אותו למיוחס לו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר