הוחזרה תעודת העיתונאי של כתב אל ג'זירה

תעודת העיתונאי של אליאס כראם נשללה לאחר דברים שאמר לרשת הטלוויזיה של האחים המוסלמים. בשימוע שנערך לו ביקש הכתב שלא לשלול לו את התעודה וציין כי הוא נגד אלימות (חדשות, בארץ)

אל גז'ירה (צילום: יח"צ)

לשכת העיתונות הממשלתית הודיעה היום (רביעי) לכתב רשת התקשורת אל-ג'זירה, אליאס כראם, כי לא תשלול את תעודת העיתונאי ממנו. כזכור לפני כשבועיים, שללה הלשכה את תעודת העיתונאי מכתב אל ג'זירה הפועל בירושלים לאחר שראיון שלו לרשת טלוויזיה של האחים המוסלמים, הובאו בפני שר התקשורת איוב קרא.

בלשכת העיתונות הממשלתית ערכו שימוע לכתב, בו ביקש שלא לשלול ממנו את תעודת העיתונאי. הוא הבהיר כארם כי הוא מוקיע כל שימוש באלימות.

בחודש מאי 2016 אמר כארם בראיון לערוץ הטלוויזיה של האחים המוסלמים: "כעיתונאי פלסטיני שנמצא באזור כבוש, העבודה העיתונאית היא חלק אינטגרלי מההתנגדות ומהעשייה הפוליטית, העיתונאי ממלא את תפקידו התקשורתי בהתנגדות ע"י הקולמוס, הקול או המצלמה, משום שהוא חלק מהעם הזה והוא מנהל התנגדות בדרכו הייחודית".

מנהל לע"מ זעם על הדברים ואמר: "כל הנושא תעודת עיתונאי מטעם לע"מ מחויב לכללי אתיקה עיתונאית והוגנות אוניברסלית לדיווח חדשותי, נראה כי כראם הרחיק לכת באמירותיו - מי שלוקח חלק פעיל במאבק פוליטי, יתכבד ויעשה כן במסגרת החוק, אך ללא תעודת עיתונאי מטעם מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר