מצוקת הדיור

גלנט: "לא ממליץ לזוגות צעירים שמעוניינים לקנות דירה לחכות להקמת העיר שפיר"

שר השיכון יואב קלנט טוען כי העיר החרדית העתידית שפיר נמצאת בשלב התיאורטי בלבד: "לא הייתי ממליץ לזוג צעיר שרוצה לקנות עכשיו דירה להמתין לבניית העיר הזו" (חדשות)

(צילום: Hadas Parush/FLASH90)

בראיון שהעניק הערב (רביעי) למהדורה המרכזית בהגשת אבי מימרן ברדיו "קול חי", אמר שר השיכון יואב גלנט כי "העיר שפיר המתוכננת באיזור קרית גת נמצאת עדיין בשלב התיאורתי". לדבריו: "לא הייתי ממליץ לזוג צעיר שרוצה לקנות עכשיו דירה להמתין לבניית העיר הזו. אני מקדם את בניית העיר כסיף שבנגב, ראשי הציבור החרדי יחליטו אם הם רוצים להתגורר בה או לא. כסיף תקום".

הוא התייחס גם לבניית אלפי יחידות דיור באשדוד למגזר החרדי ואמר: "את ההישג הגדול לדאוג לאלפי דירות לציבור החרדי באשדוד, הצלחנו להשיג במהלך משותף יחד עם השר דרעי וראש העיר לסרי".

לדבריו: "אני עובד צמוד מול השרים והח"כים החרדים. נהפכתי לבן בית אצל אבוטבול (משה, ראש העיר. כ.ה.) בבית שמש, אצל גוטרמן במודיעין עילית ואצל זייברט בב"ב. רק לחרדים נצטרך 200.000 דירות לשנים הקרובות".

בהתייחסו להפגנות הקוראות להגשת כתבי אישום נגד ראש הממשלה אמר גלנט כי: "זכות ההפגנה היא לגטימית במדינה דמוקרטית, אבל אני לא חושב שזה נכון להפעיל לחץ על פקידי ציבור. בנוסף, כמו שהמפגינים אומרים את דעתם, שלא ימחו על כך שגם ראה"מ אומר את דעתו בכנס משלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר