"אני בטוח בחפותי"

אריה דרעי: "לא יתאפשר לי? לא באתי להיאבק על כסא"

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי בטוח בחפותו. "לאט לאט מתבהרים הדברים" הוא אומר אך מפתיע כי לא יאבק על הכסא • "לא יתאפשר לי? לא באתי להיאחז בקרנות המזבח", הצהיר (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
"בטוח בחפותי". השר אריה דרעי (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

יושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי, שמתמודד עם חקירה משטרתית מתמשכת בעניינו - בטוח בחפותו. הוא בטוח שחקירת המשטרה ורשות המיסים תסתיים בלא כלום, אך מצהיר כי אם יוחלט להגיש נגדו כתב אישום - הרי שהוא לא יישאר בתפקידו ויפרוש.

בראיון לרשת ב', אמר השר דרעי: "נודע לי מהתקשורת לפני שנה וחצי שהחליטו לפתוח נגדי בחקירה שוב, מאז החלטתי שאני אמשיך לתפקד כרגיל. אתן למשטרה ולגופי האכיפה לעשות את שלהם, לקח הרבה זמן עד שהזמינו אותי, למעלה משנה חיכיתי, לא עמדתי בפינה ובכיתי, הם עושים את שלהם ואני עושה את שלי".

על החוקרים, אמר דרעי כי "אני חייב לומר שהם נוהגים בהגינות. אני חושב שגם להם אין תלונות. אני משתף פעולה. אני מקווה שזה יסתיים וכשזה יסתיים, מה שצריך לעשות על פי חוק - אעשה".

"אני לא מתכוון להילחם - כי אני בטוח בחפותי. אני נותן תשובות. לאט לאט מתבהרים הדברים", הוסיך השר דרעי.

דרעי הפתיע והוסיף כי "יש איזה נוהל שברגע שמחליטים על כתב אישום, שר משהה את עצמו או שמתפטר, אני חזרתי פעם שנייה. לא באתי להיאבק על כסא. הייתי כבר בקבינט, עברתי את כל המסלול הזה.

"לא יתאפשר לי? יש הרבה נכדים בבית. יש לי הרבה ללמוד, חומר להשלים, לא באתי להיאחז בקרנות המזבח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר