תוצאות הסופה

הסיוט הגיע ליוסטון: נמלי אש אדומות ברחובות

זרמי המים האדירים שהביאה הסופה הארווי שפקדה בשבוע האחרון את העיר יוסטון בטקסס הביאו איתם את הסיוט הנורא מכל. בתחילת השבוע דווח על תופעה מדאיגה נוספת (בעולם)

נמלי האש (צילום: מתוך טוויטר )

השיטפונות ביוסטון שבטקסס ארה"ב שבאו כתוצאה מהסופה 'הארווי' גורמים לתופעות חמורות ולהיסחפות של גורמים לא רצויים לתוך שכונות המגורים. בשעות אלה מנסים כוחות החילוץ להגיע אל תושבים שעדיין לכודים בביתם כשמפלס המים מתחיל לרדת עם היחלשות הסופה.

אך זרמים המים האדירים הביאו אתם אל תוך השכונות דברים בלתי רצויים נוספים. התושבים בעיר גילו סיוט חדש שהביאו זרמי המים, נמלי אש אדומות.

נמלי האש הם חרק הדומה לנמלה שנשיכתו צורבת וכואבת מאד, מאות אלפי הנמלים מתרכזות ומטפסות זו על זו וצפות על פני המים ונראות כעין כתם אדום-כתום צף.

בתחילת השבוע דיווחו כמה תושבים כי ראו תנינים בחצרות הבתים שנסחפו יחד עם זרמי המים, כוחות החירום הורו לתושבים להתרחק מחיות מסוכנות ולהזעיק את הצוותים.

כתב ה/יוסטון כרוניקל/ מייק היקסנבו צייץ בחשבון הטוויטר שלו סרטון של אי ענק עשוי נמלי אש אדומות הצף בשיטפונות בעיר. הכתב הזהיר בציוץ את תושבי העיר להתרחק מהנמלים ואמר כי יש להיזהר לא לגעת בנמלים, "מדובר בדבר האמיתי ולא בזיוף כמו בפעמים הקודמות", צייץ הכתב.

מאות אלפי הנמלים (צילום: מתוך טוויטר)
נחילי נמלי האש (צילום: מתוך טוויטר)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר