מלחמת כנופיות

פצוע קשה בניסיון חיסול שהרעיד את השכונה בחיפה

תושב קרית חיים המוכר למשטרה נפצע קשה מאוד עם פיצוץ מטען חבלה שהוטמן ברכב המאזדה שלו. בבית החולים רמב"ם נלחמים בשעה זו על חייו והמשטרה פתחה בחקירה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת הפיצוץ (צילומים: תיעוד מבצעי מד"א)

אדם בן 28 נפצע הערב (חמישי) באורח קשה, מפיצוץ מכוניתו ברחוב דגניה בקריית חיים שבחיפה. ההערכה היא, כי הפיצוץ אירע על רקע סכסוך בין עבריינים, ושזהו ניסיון חיסול של תושב השכונה - המוכר למשטרה.

חובש בכיר במד"א מנחם יוסף שהיה בסמוך והגיע ראשון למקום סיפר: "הייתי ברחוב סמוך ושמעתי פיצוץ עז. מיד רצתי למקום וראיתי גבר כבן 28 בהכרה בתוך הרכב, הוא סבל מחבלה קשה בגפיים ומפציעה רב מערכתית. יחד עם עוברי אורח שהיו במקום חילצנו אותו מהרכב הבוער תוך כדי שאני מדווח למוקד מד"א על האירוע. בתוך דקות ספורות הגיעו למקום כוחות גדולים של מד"א והפצוע פונה בניידת טיפול נמרץ לבי"ח רמב"ם כשמצבו קשה".

חקירת המשטרה העלתה, כי מטען הנפץ הוסלק מתחת לרכב המאזדה של הצעיר שנפצע סמוך לתחנת הדלק בשכונה.

רק לפני כשבועיים הושלך בקבוק תבערה לעבר צ'יינג' בקריית חיים, ובקריות הושלכו שני רימוני יד. שבוע לאחר מכן הונח מטען חבלה בכניסה לבניין בנהריה, אך לא הוכח עדיין קשר בין המקרים.

מדוברות מד"א נמסר: התקבל דיווח על רכב שעולה באש בשדרות דגניה בחיפה. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח רמב"ם גבר כבן 28 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר