"יום חג"

צפו: המפכ"ל רוני אלשיך ליווה את נכדו יהל לכיתה א'

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך, ליווה את נכדו יהל, שעלה היום לכיתה א', ביומו הראשון בבית הספר נעם בישוב בני דקלים ואמר כי "זה יום חג עבור התלמידים ועבורנו" (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל נערכה הבוקר (שישי) בכוחות מתוגברים בכל רחבי הארץ, ביומה הראשון של שנת הלימודים תשע"ח. אלפי שוטרים, מתנדבים ולוחמי משמר הגבול, נפרסו בקרבת מוסדות החינוך במטרה להבטיח את שלומם וביטחונם של למעלה מ-2 מיליון ילדים ובני נוער שחזרו לספסל הלימודים.

בתוך כך הגיע הבוקר מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך, לעקוב מקרוב אחר היערכות המשטרה עם פתיחת שנת הלימודים. המפכ"ל ליווה את נכדו יהל, שעלה היום לכיתה א', ביומו הראשון בבית הספר נעם בישוב בני דקלים (אזור לכיש).

בביקורו בבית הספר, התייחס המפכ"ל להיערכות הנרחבת של המשטרה ואמר כי "גם במשטרה נפתחת היום שנת לימודים ולוח השנה שלנו כולל גם את שנת הלימודים. תפקידנו בין היתר, לפקח על שירותי האבטחה בבתי הספר בכל רחבי הארץ. עם הגעתם של ההורים והתלמידים לבתי הספר אנחנו פועלים בעיקר לוויסות התנועה ולבטיחות התלמידים. זה אירוע גדול שהוא יום חג עבור התלמידים ועבורנו".

בהמשך דבריו דיבר המפכ"ל על פעילות המשטרה גם בתחום החינוכי: "אנחנו פעילים גם בתחום החינוכי עצמו, גם בגני הילדים וגם בבתי הספר, בכדי להטמיע את נורמות הציות לחוק מראשית הדרך. החל מהיבטי תנועה ונושא הזהירות בדרכים וכלה באיומים השונים ברחוב וברשת, שגם לשם נודדת פעילות משמעותית. תפקידנו לטפל גם במי שזולג מחוץ לבית הספר. אנחנו צריכים לחבק אותו ולשמור אותו בתוך החברה הנורמטיבית, זאת בכדי לשמור על הנוער שלנו שלא יתדרדר לעבריינות".

בסיום דבריו אמר המפכ"ל: "אני מאחל לכולם שנה מוצלחת, פוריה ומהנה בבתי הספר ולנו כמשטרה במשימותינו החשובות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר