המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

יהודים בארץ הקודש, לא לצאת מארץ ישראל בחגים! המקום הכי מוגן ושמור בעולם - ארץ הקודש. בורא עולם נמצא בארץ הקודש (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

הקדוש-ברוך-הוא, הכל מתחיל ממנו והכל מסתיים ממנו. מאז שדיבר עם משה רבינו פנים אל פנים, מאז שדיבר עם בני ישראל במעמד הר סיני, ועד היום הזה - מדבר איתנו בורא עולם באמצעות הטבע, דרך אסונות טבע, דרך סיבוכים וסכסוכים בין מדינות, דרך תקלות, בעיות ומכות ברגל או ביד, דברים שקורים לאדם יום-יום. במילים אחרות, כל המכות והבעיות בהן נתקל אדם בפתאומיות, שלא מדעתו, גם דברים טובים שמפתיעים אותו - הכל מהקדוש-ברוך-הוא. זה נקרא שהקדוש-ברוך-הוא פועל 'בטבע' הקדוש-ברוך-הוא הורס 'בטבע' את כל מדינות ערב, מסכסך ומסבך ביניהן, עושה אנטישמיות בעולם, אסונות טבע ושיטפונות - זה דיבורו, זו שפת הדיבור של אבא שבשמיים עם כל כדור הארץ ועם בניו היהודים.

בברצלונה, דאע"ש פגע במאה שלושים איש והרג בהם. הם תכננו לפגוע ולהרוג רק יהודים ובורא עולם עשה נס שלא רואים, שלא היו שם יהודים באותה שעה. זה נקרא דיבורו של בורא עולם בטבע, המקרים והאסונות זהו דיבורו של בורא עולם ליהודים: 'בבקשה לעלות דחוף דחוף לארץ הקודש!'. אבא שבשמיים הולך להגביר את האנטישמיות בעולם הרבה יותר גרוע ולהגביר את זרם הפליטים והמסתננים לאירופה, בכדי לעזור ליהודים לעלות לארץ הקודש. ההתחלה הייתה באפריקה, כמעט כולם ברחו משם, עכשיו באירופה - עוד מעט כולם יברחו משם. גם ממדינות ערב יברחו. המקום הבא בתור – יבשת אמריקה. ארה"ב, אמריקה הדרומית ואמריקה הצפונית. קורא בורא עולם לכל היהודים: 'חבל על חייכם ועל גופכם, תעלו דחוף לארץ ישראל!'.

כמו שיהודי לא יכול להיות במרכז סוריה או לבנון, כך אסור ליהודי להיות בחו"ל. הולך להיות מצב קשה ביותר באנטישמיות ופיגועי דאע"ש למיניהם. האוקיינוסים והימים האחרים כועסים מאוד, יבואו שיטפונות וצונאמי, לקחת מקומות של זימה ותועבה. הקדוש-ברוך-הוא מציק ליהודים בחו"ל כדי שיעלו לארץ ישראל. אל תחכו לבוא מבוהלים לארץ הקודש.

יהודים בארץ הקודש, לא לצאת מארץ ישראל בחגים! המקום הכי מוגן ושמור בעולם - ארץ הקודש. בורא עולם נמצא בארץ הקודש, בורא עולם אומר ליהודים: 'אני אבא שלכם, תהיו איתי בארץ ישראל בראש השנה, יום כיפור וסוכות. כל מה שמספרים לכם מסביב לצאת לחו"ל – הכל אינטרס אחד שלם, אך ורק כסף כסף כסף וכבוד!'

לארה"ב יש נקודות ובסיסים בישראל, זאת הסיבה שהיא נותנת כסף לארץ ישראל. ארה"ב יודעת שאחד המקומות הבטוחים בעולם - זה ארץ ישראל. עמוד השִדרה של ארה"ב זו ארץ ישראל. ארה"ב לא מאמינה במדינות ערב. טראמפ שלח שליח לארץ ישראל, והשליח לא יודע מי נגד מי.

לרוסיה יש גיבוי מכל מדינות ערב, היא מוכרת להם נשק ותחמושת, דרך זה היא שולטת בעולם. רה"מ בנימין נתניהו הכין את פוטין מראש ועשה איתו הסכם: אם איראן תעשה בעיות לישראל – צה"ל יחסל וישמיד את כל מה שמגיע מאיראן.

איראן רוצה להשריש את הארס שלה בסוריה, כי סוריה ואיראן דומות באכזריות. צה"ל לא ייתן להם לנשום אויר. אסור לתת לאיראן להתחבר עם חיזבאללה על אדמת סוריה. צה"ל ישמיד את איראן מלמטה והקדוש-ברוך-הוא ישמיד את איראן מלמעלה.

המסתננים והפליטים כובשים והורגים את אירופה, ואירופה הורגת את המסתננים בעודם בים. האירופאים סולדים מהמסתננים והפליטים, כי הם חושבים שמגיע להם כל דבר.

סוריה תמשיך להימחק, אף אחד לא יכול לעזור, לא איראן, לא רוסיה ולא חיזבאללה. ימשיכו מכוניות תופת, ימשיכו בעיות והרג.

תורכיה, דאע"ש אוכל אותה. מורדים רוצים להפיל את ארדואן, יהרוג או לא יהרוג – רוצים להפיל אותו.

ירדן מתמלאת מסתננים ופליטים. אוכלים זה את זה ולמלך ירדן אין מה לעשות.

חמאס ואבו מאזן - יש ביניהם מלחמות על הכיסא.

חמאס ממשיך לחפור מנהרות ברצף.

במדבר סיני ימשיכו מלחמות בלי סוף.

מצרים, במְקום שסיסי יתעסק בקניית נשק ותחמושת וחפירה תחת תעלת סואץ כדי להילחם - שידאג דחוף לעמו לפרנסה ואוכל, כי הרעב הולך וגדל ומתפשט בכל מצרים. כדאי לו לתקן את הכלכלה ולא להשקיע כסף בנשק ותחמושת לכיוון ישראל ומקומות אחרים. אם ימשיך בתוכניות לפגוע בישראל – בורא עולם יפתח את סכר אסואן ויכסה את כל מצרים.

לבנון במלחמה עם נסראללה וחיזבאללה.

באירופה יהיו עוד המון פיגועים ורציחות, אירופה רותחת. המרחם על אכזרים סופו שמתאכזרים אליו. הם פתחו שערים למוסלמים, למסתננים ולפליטים ועכשיו הסתבכו.

יהודים אסור להם להיות בחו"ל. ארץ ישראל - יש בה הכל. יהודים שנוסעים לחו"ל חושבים שהם 'מתאווררים' ו'מנקים את הראש' - הם מקלקלים את הראש יותר גרוע מגרוע! הם חוזרים לארץ עם שדים ורוחות רעות. הגויים שונאים את היהודים כי הם מצליחים בכל דבר.

בארץ ישראל הקדושה, הימין והשמאל היהודים חייבים להתאחד ולהיות באהבת חינם. לא לרדוף ולא לפגוע. סוף גנב לתלייה. תנו לקדוש-ברוך-הוא לעבוד. לא להלבין פני חבר ברבים, יש בתי משפט. לא להאשים אדם – אם עוד אין הוכחות. במקום לעשות מחלוקת בארץ ישראל ולהשמיץ, שילכו לעבוד, להתנדב וללמוד. הגויים שמחים וצוחקים כשיהודים רבים ומתווכחים ביניהם.

יהודים עשירים ואמידים – לא להשקיע בחו"ל! חברות שיש להם 'קרן צדקה' – לתת רק ליהודים בארץ ישראל. כל אדם אמיד, שיש לו 'קרן צדקה' וייתן לגויים – יפשוט רגל. ייתן ליהודים בארץ ישראל – תהיה לו ברכה בכסף!

יהודים יקרים, להיזהר בכבישים ובמעברי-החצייה, יש הרבה מחבלים שרוצים לדרוס הולכי רגל, צריך לפקוח עיניים. זהירות! גם ברמזור ירוק צריך להסתכל טוב לפני שחוצים.

כל אנשי שוחד, גניבה, רמאות וזימה – נתפסים.

הורים יהודים, לשמור על ילדיכם מהתבוללות, הימורים, סמים ושתייה חריפה.

בחודש אלול, הקדוש-ברוך-הוא מחכה לבניו לסליחות ותפילות, להוריד את כל הקליפות מעליהם שיהיו זכים וטהורים, ובמוצאי יום כיפור - לחבק את ילדיו לחיים טובים וארוכים, ושנזכה למשיח בדורנו.

כל העולם גוג ומגוג, תוהו ובוהו ואסונות טבע. כל העמים והארצות יזעקו ויצעקו לקדוש-ברוך-הוא ויבקשו ממנו רחמים שיציל אותם. כולם יידעו שיש גאולה ליהודים ויש משיח!

משיח נוסע הלוך ושוב בארץ ישראל, הרוב מכירים אותו. משיח, דרך בורא עולם, עושה מלחמות ישראל, מגן על ארץ ישראל וכל מה שאומר - מתקיים. משיח עוזר לכל יהודי ויהודי, לא משנה אם הוא עשיר או עני, דתי או לא דתי, כולם שווים בעיני הקדוש-ברוך-הוא. משיח עבד ה', רוצה להציל את כל היהודים!

בורא עולם שומר את גבולות ישראל עם חומת אש, ומשיח עבדו שליח ה', עובד עשרים וארבע שעות - מגן על ארץ הקודש. מה שהיה פעם, התלאות והמלחמות הקשות שעברה ארץ ישראל – היום זה הולך ונגמר. ארץ ישראל מוגנת ושמורה, זה לא מה שהיה פעם. לכל היהודים בארץ ישראל יש תחושה שרוחו של משיח מרחפת. משיח מגן, שומר ופוקח את עיני ישראל. אנחנו בתקופה טובה ויפה מאוד שיש משיח, שליח ה', והקדוש-ברוך-הוא מלמעלה. הקדוש-ברוך-הוא, טיפין טיפין, מכין את עם ישראל לקבלת משיח בפרהסיה!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר