קמפיין ייחודי

הסופרמרקט הגרמני הפתיע ורוקן את המדפים

סופרמרקט המשתייך לרשת אדקה הגרמנית רוקן בשבוע שעבר כמעט את כל מדפיו והותיר בו רק את המוצרים שיוצרו בגרמניה כחלק מקמפיין ייחודי שעורר תגובות רבות (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טוויטר)

רשת 'אדקה', אחת מרשת הסופרמרקטים הגדולים בגרמניה, יצאה בקמפיין ייחודי נגד גל ההתנגדות להגירת זרים למדינה. במשך יום אחד הלקוחות בסניף המבורג של הרשת יכלו לרכוש רק מוצרים שיוצרו בגרמניה. הבחירות היו מוגבלות מאוד וזה בלשון המעטה. הסופרמרקט ביקש להדגים עד כמה הגרמנים תלויים בזרים ואת החשיבות הגדולה של המצאות מגוון במדינה.

ברחבי הסופר הוצבו שלטים על גבי המדפים עם הכיתוב: “מדף הוא די משעמם ללא גיוון”, “המגוון שלנו יודע גבולות”, “המדף ריק כל כך ללא זרים” . התמונות מתוך החנות הפכו די במהירות לוויראליות ושותפו על ידי אלפי גולשים.

הדוברת של אדקה אמרה: “אדקה מייצגת גיוון ומגוון. בחנויות שלנו אנחנו מוכרים מזונות רבים המיוצרים באזורים השונים של גרמניה, אבל רק יחד עם מוצרים ממדינות זרות ניתן ליצור מגוון ייחודי, שמביא ללקוחות שלנו ערך. אנו שמחים כי הקמפיין שלנו גרם לכל כך הרבה תגובות חיוביות”.

הקמפיין קיבל חיזוק גם ממפלגתה של מרקל - "מפלגת האיחוד הדמוקרטי הנוצרי" שהגדירה את הקמפיין כ"צעד נבון" אך הוא זכה גם למתנגדים רבים שטענו כי מדובר ב"קמפיין מטורף לגמרי".

על פי הדיווחים ב-BBC הבריטי, הסופרמרקט מתכנן כעת להרחיב את היוזמה לכמה סניפים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר