"נדלקה לי נורה אדומה"

תושייתו של אזרח הביאה ללכידת חוליית הנוכלים

אסף בסך הכל ניסה למכור ציוד מסעדות דרך 'יד 2' אך כמעט ונפל בתרגיל נוכלות של חולייה מאורגנת שעקצה בעלי עסקים רבים. הוא זיהה את התרגיל והביא למעצר של החולייה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אזרח שניסה למכור ציוד מסעדות באתר יד 2 הצליח למנוע מקרה עוקץ ובתושייה הביא למעצרה של כנופיה שעקצה בעלי עסק רבים.

"בשבוע שעבר התקשר אליי ערבי שמעוניין לקנות ממני ציוד שפרסמתי באתר יד 2 למכירה שלחתי לו תמונות והוא אמר שהוא אכן מעוניין לקנות את הציוד ושהוא יעשה לי העברה וישלח שליח לקחת את הציוד", מספר אסף בשיחה ל'כיכר השבת'.

"מיד נדלקה לי נורה אדומה, אני הצעתי בהתחלה רק את מכונת הקפה והוא היה מוכן לעשות לי העברה לי מבלי לבדוק את איכות הציוד ומבלי לבדוק מה כוללת ההצעה שלי. יש לי כבר שני חברים שנעקצו ככה ואני החלטתי שאני אעשה לזה סוף", מספר אסף.

הוא החליט "לזרום" עם הנוכלים במטרה ללכוד אותם, "החלטתי שאני אכן זורם עם המשחק, באמת אחרי כמה דקות הוא שלח לי טופס העברה מקורי חתום בחותמת הבנק ע”ס 30.000 שקל. במבט ראשון זה היה נראה פנטסטי במיוחד אבל במבט שני ובהתעמקות יותר ראיתי שגיאות כתיב רבות שזה וודאי לא הבנק כתב אלא איזה ערבי אהבל טיפש וגנב, וכאן היה ברור לי שאני עוצר את זה לא משנה כמה אנשים יגיעו כדי לקחת את הציוד".

"כשהשליח הגיע אליי לחנות הכנסתי אותו פנימה ונעלתי אותו, תוך כדי הזמנה של המשטרה. זה הזמן להודות למשטרת ישראל שהגיעו תוך זמן קצר מאוד ופעלו בעוצמה רבה למעצרו של אותו גנב. אני כבר הגשתי תלונה במשטרה והוא עדיין מעוכב בחקירות", סיפר אסף והוסיף כי מאז פרסום המקרה הוא קיבל שיחות טלפון רבות מאנשים שנעקצו או כמעט נעקצו מאותה חולייה.

"מתברר שמדובר בחולייה שפעלה כך בצורה שיטתית, התקשרו אליי אנשים בוכים שסיפרו לי שנעקצו ב-60-70 אלף ש"ח וגם כאלה שהצליחו להינצל ברגע האחרון. אני עשיתי את זה כדי להציל אחת ולתמיד אנשים מהחבר'ה האלה וכדי להעלות את המודעות של הציבור מפני מקרים דומים", אומר אסף ומוסיף, "אני מצפה שהמשטרה תפעל נגד עבריינים כאלה בצורה חדה יותר כדי שאזרחים פשוטים לא ימצאו את עצמם במצבים כאלה וזה יהיה השכר שלי מהסיפור הזה".

לדבריו, מי שנפגע מהחוליה מתבקש לפנות לתחנת המשטרה להגנת תלונה מסודרת בניסיון לקבל חזרה את הרכוש שנגנב על ידי אנשי החוליה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר