תביעה ייצוגית

העובש במעדני 'YOLO': 'תנובה' תתרום לנזקקים

בעקבות הצטברות מקרים שבהם נמצא עובש בגביעי מעדן החלב 'YOLO' של חברת תנובה, אישר לאחרונה בית המשפט הסדר פשרה בתובענה ייצוגית שהוגשה בנושא (צרכנות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מעדן יולו (צילום: יח"צ, מתוך ynet)

במסגרת תובענה ייצוגית שהוגשה נגד תנובה, בעקבות התגלות עובש בגביעי מעדן החלב 'YOLO', אישר לאחרונה בית המשפט המחוזי הסדר פשרה מקורי, לפיו תנובה תתרום מוצרי חלב לנזקקים בשווי 912 אלף שקל.

התובענה הייצוגית נגד תנובה הוגשה כזכור, לאחר "הצטברות מקרים שבהם נמצא עובש בגביעי מעדן החלב יולו' מתוצרתה, על אף שתאריך תוקפו של המוצר טרם חלף", כפי שנכתב בתביעה.

המבקשת, רוית מבורך, גילתה עובש בשני גביעים של המעדן ופנייתה לחברה באמצעות אתר האינטרנט שלה לא נענתה. זמן קצר לאחר מכן פורסמה כתבה ב'כלכליסט' לפיה תנובה הורידה את המוצר מהמדפים עקב חשש מפני תקלה בקו הייצור של המוצר.

עיקרי עמדתה של תנובה, כפי שהובאו בהליך גישור שהחל בין הצדדים, הם שאכן חל ריבוי חריג בתלונות הצרכנים לגבי המוצר, והן טופלו באמצעות שיפורים שונים שביצעה החברה בהליך הייצור של המוצר, שכללו תיקון תזוזה מזערית במכונת המילוי שגרמה לאיטום לא מושלם של הגביעים וצעדים נוספים.

כאמור, לפי הפרסום באתר 'תקדין', הצדדים הגיעו בסופו של דבר להסדר פשרה בו הוסכם כי תנובה תתרום לנזקקים מוצרי מזון מתוצרתה בשווי כולל של 912,000 שקל, שיועברו באמצעות עמותת לתת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר