חולשה קלה

הגר"ש אוירבך נחלש: "אולי זה עונש על שהפסדתי סדר מוסר"

מנהיג 'הפלג הירושלמי' הגאון רבי שמואל אוירבך חש בימים האחרונים בחולשה בגופו. "זה לא בא סתם כך, אולי זה עונש על כך שהפסדתי את סדר המוסר הראשון של אלול" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגר"ש אוירבך (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)

מנהיג 'הפלג הירושלמי' הגאון רבי שמואל אוירבך חש בימים האחרונים בחולשה בגופו, זאת מאז תחילת חודש אלול. לדברי תלמידיו בישיבת "מעלות התורה", הוא מתקשה להשתתף באירועים ציבוריים, ומסירת השיעור הכללי בישיבה נדחתה מספר פעמים בשל החולשה שאחזה ברב.

בשיחה שמסר בביתו לתלמידי הישיבה, הוא דיבר בהתרגשות על עצמת הימים הנוראים וחודש אלול, "שהוא זמן לשוב בתשובה לפני הקדוש ברוך הוא".

בעיצומה של שיחת המוסר, האריך הגר"ש על מעלת לימוד המוסר בימי אלול, ואז השתתק למספר רגעים, ושיתף את תלמידיו במצבו, ואמר "החולשה הגופנית שאחזה בי לא באה סתם כך, אולי זה עונש על כך שהפסדתי את סדר המוסר הראשון של חודש אלול, התחייבתי לסייע בעניין נצרך וחשוב ביותר שגרם לי עיכוב, אבל למעשה לא למדתי בסדר מוסר ראשון של אלול".

הגר"ש אוירבך במסר לבנות סמינרים, בשנה שעברה (באדיבות המצלם)

גורם בפלג הירושלמי המקורב ל"שערי חסד" מציין ל"כיכר השבת", כי "הגר"ש בריא ושלם וימשיך כך בבריאותו בסיעתא דשמיא עד ביאת גואל צדק, אך סובל כעת מחולשה שמקשה עליו". הוא מוסיף כי "תלמידיו המבוגרים של הגר"ש מציינים כי מעולם לא שמעו ממנו התבטאות כה חריפה על מעלת לימוד המוסר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר