ראש עיריית חיפה משיב אש

'הנציג החרדי משקר כדי להצדיק את המאבק על משכורתו'

בלשכת ראש עיריית חיפה עולים להתקפה חריפה נגד נציג 'דגל התורה' מיכי אלפר, ומאשימים אותו בהפצת שקרים "בשביל להצדיק את המאבק שהוא מנהל כשנה וחצי על גובה משכורתו" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אלפר ויהב (צילום: באדיבות המצלם ויונתן זינדל, פלאש 90)

בעקבות מכתבו של חבר מועצת עיריית חיפה מטעם "דגל התורה" מיכי אלפר, בו טען כי העירייה מתכוונת לסגור את החוף הנפרד בעיר המיועד לבני הציבור החרדי - לצמיתות, בלשכת ראש העיר עולים להתקפה חריפה נגדו, ומאשימים אותו בחריפות בשקרים.

כזכור, במכתבו מצטט אלפר מתוך התוכנית שהופקדה ספרק 11.11 סעי' ד' תחת הכותרת: "פעילות ימית בחוף השקט - באזור החוף השקט קיים כיום מרכז ספורט ימי לבתי ספר ומועדוני נוער. כמו כן קיים חוף נפרד לציבור הדתי בחיפה. על פי המלצת ועדה עירונית לאיתור חוף לציבור הדתי החוף הנפרד יועבר למקום אחר ואזור החוף השקט יוקדש לשימושי שייט וספורט ימי בלבד".

"מסתבר שמה שטוב לתושבי חיפה החרדיים לא טוב למר אלפר" אומרים בלשכת ראש העיר, "ולכן במקום להתרכז בעשייה לטובת הציבור ששלח אותו לייצג אותו במועצה הוא בוחר פשוט לשקר, מעולם לא הייתה תכנית כזאת לבטל את החוף השקט.. זאת המצאה שהופקדה במוחו הקודח של אלפר שמבקש ל"נכס" לעצמו הישגים שלא היו ולא נבראו".

"יתירה מכך" הם מציינים, "בתוכנית שהופקדה לא רק שאין סעיף שעוסק בביטול החוף אלא להיפך, יש סעיף מפורש שמשמר את השטח החוף השקט כחוף ציבורי. והכי מגוחך, שבכלל אין בתוכניות שהופקדו פרק 11 וממילא אין סעיף 11 ד וכל מכתבו של אלפר הינו מצוץ מהאצבע, כפי שהוא נוהג בשנה וחצי האחרונות. להפיץ שקרים וכזבים כדי להצדיק את המלחמה שלו על משכורות האישית".

(סריקה)

"אנו בספק רב אם אלפר שלח את המכתב אל לשכת שר האוצר או שמא העביר אותה רק לתולה הפשקווילים בעיר..." מוסיפים בלשכת ראש העיר, וכראיה מציגים מכתב של עמי שנער, אדריכל התוכנית, המופנה אל יהב. בו הוא כותב: "הנדון: תמ"א 13/3/א חזית ים עירונית בחיפה – החוף השקט. מר יהב שלום, כעורך התוכנית הנ"ל אני מאשר כי אין בתוכנית שום מגבלה על החוף השקט כחוף רחצה ציבורי. ובהתייחס למכתבו של מר אלפר מתאריך 29.8.17 – לא היו דברים מעולם. נהפוך הוא, סעיף 4.6 להוראות התוכנית קובע כי החוף השקט הינו חוף רחצה ציבורי".

"עיריית חיפה משקיעה מידי שנה מיליוני שקלים בחוף החרדי, למורת רוחו של אלפר. הכל מתקציבי העירייה וללא סיוע של הממשלה" מוסיפים בלשכת ראש העיר. "גם כאשר ביקשנו השנה סיוע מהממשלה לשדרוג נוסף של החוף. האישור של הכספים נתקע דווקא בוועדת הכספים בראשותו של משה גפני פטרונו של אלפר".

לסיום, אומרים בלשכתו של יהב כי "למרות ההחלטה העקרונית שהתקבלה בלשכה שלא להגיב לשקריו של אלפר, לאחרונה הוא מפיץ סדרה של שקרים מידי שבוע ומנסה ,למכור" אותם לעיתונאים במגזר החרדי. כדי לייצר 'פייק ניוז' ומצג שווא של מחלוקת בין ראש העיר לציבור החרדי, ועל כך הם מבקשים למחות בתוקף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר