תיעוד ווידאו

ליצמן ניחם את הורי הילד שנפטר מסרטן • צפו

ליצמן הגיע לנחם את משפחתו של הילד דודי מילר, שנפטר לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. בין ליצמן לדודי ז"ל נוצר קשר מיוחד והשר אף ביקר אותו בבית חולים (חדשות, בריאות)

שר הבריאות ואב הילד (צילום: באדיבות המצלם )

שר הבריאות יעקב ליצמן הגיע היום (ראשון) לנחם את משפחת מילר שבנם דודי נפטר בסוף השבוע האחרון לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.

הקשר בין דודי ושר הבריאות ליצמן התהדק בתקופה האחרונה, כששר הבריאות ליצמן הגיע לבקר את דודי החולה, זאת לבקשת הילד.

אביו של דודי מילר ז"ל, נפרד: "בכיתי כמו ילד קטן"

ליצמן סיפר כי שמע על בקשתו של הילד להעברה בבית החולים, וכי למחרת קיבל דיווח שבקשתו לא מולאה. "קמתי ונסעתי לשערי צדק, לחדר המיון לביקור פתע, אף אחד לא ידע מה אני עושה שם. נכנסתי, וראיתי אותו ישן בצד שמאל", סיפר השר ליצמן.

בהמשך השיחה בינהם, תיאר חיים אביו של דודי ז"ל לשר ליצמן את אהבת בנו לספרי קודש וצימאונו לידע. "הוא קרא המון ספרים, היו לו שכבות של ספרים, כל ספר שיצא הוא רצה לקנות. היה לו עכשיו יום הולדת, אז יצאנו לקנות לו ספרים. רצינו לקנות לו מתנות, אך הוא אמר 'אני רוצה רק ספרים'".

עוד סיפר האב חיים כי דודי החל לכתוב חידושי תורה בספר 'תהילה לדוד'. "במשך הזמן הוא קיבל במתנה ש"ס, יש לנו תמונה שהוא שם את הש"ס על השולחן בבית... הוא עזב את כסא הגלגלים והצטלם ליד הש"ס. הוא נראה שם ילד בריא לגמרי", אמר האב.

האב הוסיף, כי לפני שכתב הקדשה לבנו, הוא אמר לו כי "ראה פעם הקדשה שנכתבה לרופא שהסתכמה במילה אחת 'תודה' "דודי רצה לשכפל את אותה ברכה" אמר האב לשר הבריאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר