המפעיל הבריטי התחייב

בקרוב: כוס קפה בנתב"ג תעלה לכם פחות

לראשונה, חברה בינלאומית להפעלת מתחמי הסעדה בנמלי תעופה תיכנס בעוד כחודשיים לנתב"ג, שם היא תחליף את קפה ג'ו במתחם המרכזי ברחבת הדיוטי פרי (חדשות, תיירות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Yossi Zamir/Flash90)

החברה הבריטית SSP GroUp PLC, המחזיקה ביותר מ-2000 נקודות הסעדה בנמלי תעופה של 32 מדינות ברחבי העולם, זכתה לאחרונה במכרז שהפעילה רשות שדות התעופה והיא תחליף את קפה ג'ו במתחם המרכזי ברחבת הדיוטי פרי, בעוד כחודשיים.

החברה הנחשבת מתפעלת את שירותי ההסעדה בנמלים הית'רו שבלונדון; פריז אורלי ושארל דה גול שבצרפת; בפרנקפורט; בסחיפול שבאמסטרדם; בקלוטן שבציריך; בהלסינקי שבפינלנד; בסידני שבאוסטרליה ובאתונה שביוון.

בנמל התעופה בן גוריון היא תפעיל שני בתי קפה חלביים לשירות הנוסעים בטרמינל 3, אחד מהם במקום קפה ג'ו הפועל שם כיום, והשני הוא בית קפה בזרוע D שבנתב"ג.

במכרז השתתפו ניגשו שבע רשתות קפה, בהן גם רשתות ישראליות. SSP GroUp PLC הבריטית, החברה הזוכה, הציעה הנחה של 22 אחוזים לצרכן על סל המוצרים הבסיסי שקבעה רשות שדות התעופה במכרז.

בהתאם לכך, מחירו של כוס קפה אספרסו יעמוד על 6.25 שקלים, קפוצ'ינו יעלה 7.8 שקלים, קרואסון חמאה יעלה 7.8 שקלים ובקבוק מים יעלה 6.25 שקלים.

קפה ג'ו תסיים את ההתקשרות בנתב"ג ב-31 באוקטובר השנה ומיד ב-1 בנובמבר תכנס במקומה החברה החדשה, שצפויה להשקיע סכום של כ-2.5 מיליון שקל בשדרוג בתי הקפה בהן זכתה במכרז.

יצויין, כי המפעיל הנוכחי מוחלף, בין היתר בשל טענות להעלאת מחירים מופרזת של חלק ממוצריו - כך לדברי גורמים ברשות שדות התעופה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר