נמנע אסון

האב שכח את בנו: חיי הפעוט ברכב ניצלו בזכות תלמידת תיכון ערנית

צעירה שהבחינה הבוקר בפעוט ישן בתוך רכב חונה בעיר אילת, הזעיקה למקום את המשטרה, ששלפה אותו מתוך הרכב והצילה את חייו. אביו אותר והודה כי פשוט שכח את בנו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: דוברות מד"א)

בשעה 7:50 בבוקר (שני), התקבל דיווח במשטרת אילת על ילד נעול ברכב, ללא השגחת מבוגר. שוטר שהגיע במהירות למקום הוריד את חלון הרכב, פתח את הדלת, הוציא את הקטין למקום והזעיק את הוריו.

מי שבזכות ערנותה נצלו חייו של הפעוט, היתה תלמידת תיכון גולדווטר בעיר שהבחינה בילד ישן בתוך רכב ומיד הזעיקה למקום את המשטרה.

כשאותר אבי הילד, הוא נחקר במשטרה ומבירור ראשוני עולה כי הילד הושאר סמוך לשעה 07:30 ברכב והאב יצא לעבודתו ופשוט שכח את הילד ברכבו.

בהודעת הדוברות של משטרת ישראל נכתב: "במהלך השנים האחרונות נפגעו ילדים באופן קשה ואף מצאו את מותם כתוצאה מהשארתם ברכב נעול, מעשה רשלני זה הוא עבירה פלילית ומעבר לכך תוצאותיה קשות מאוד. אנו קוראים להורים לילדים לסרוק את רכבם בסיום כל נסיעה ולוודא שאין אף אחד ברכב".

במשטרה אף קוראים לכלל האזרחים ללמוד ממעשיה של תלמידת התיכון באילת שגילתה אחריות ודיווחה מיד למשטרת ישראל: "בזכות ההודעה המהירה שלה והתגובה המהירה של המשטרה - נמנע אסון, הילד חולץ בריא ושלם ואף לא נזקק לטיפול רפואי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר