"לא היסס - וזינק"

פצוע מהפיגוע בברצלונה: 'מי הישראלי שהציל את ילדי?'

אזרח ישראלי, אלמוני לעת עתה, זינק והציל ילדים צרפתים מרכבו הדוהר של אחד מהמחבלים הדורסים בברצלונה לפני כחודש, כעת אביהם, שנפצע בפיגוע, רוצה לפגוש אותו (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
האב מכיר הטובה (צילום מסך: מתוך רשת TF1 הצרפתית)

אזרח צרפתי שנפצע במתקפת הטרור בשדרות לה רמבלה בברצלונה בחודש שעבר, סיפר אתמול (ראשון) בראיון לטלוויזיה הצרפתית כי ישראלי הציל את חיי ילדיו וכי הוא היה שמח לפוגשו.

לדבריו, "הוא לא היסס לזנק ולהציל אותם, בזמן שהמחבל היה עדיין במכוניתו. הייתי רוצה למצוא את האדם שהציל את ילדיי".

הפצוע, שהזדהה רק בשמו הפרטי רנו, עדיין מאושפז בבית חולים, וכשדמעות בעיניו הוא שחזר את הפיגוע בראיון לתוכנית 'שבע עד שמונה' ברשת הטלוויזיה TF1. "הייתי בחופשה עם אשתי ושני הילדים, כשהתחילה מתקפת הטרור. הילד שלי היה על הידיים שלי, ואז המשאית פגעה בי. זה היה ממש מהיר, אי אפשר היה להגיב", תיאר.

רנו הוסיף: "שמתי לב שהבן שלי כבר לא בידיים שלי. נפלתי לצד שמאל של הרכב שנעצר כמה מטרים אחרי שפגע בנו. ראיתי את המחבל יוצא מהרכב ובורח לאחר הטבח, רציתי לקום - אבל מיד נפלתי".

הבריחה ההמונית מהמחבלים בברצלונה (צילום: מתוך טוויטר)

בשלב זה הוא סיפר כי כאמור ישראלי שעבר במקום הציל את חיי ילדיו, שעדיין מתאוששים עם אשתו מזוועות הפיגוע, כשהוא עדיין עם שברים רבים בגפיים ומאושפז בבית החולים.

לפני כשבועיים הובאו לבית המשפט החשודים בהשתייכות לתא הטרור שביצע את הפיגועים בברצלונה ובקמברילס, ולפי עדויותיהם אימאם מקומי בשם עבד אל-באקי א-סאטי היה המוח מאחורי מתקפת הטרור, בה כזכור נרצחו 16 בני אדם ונפצעו 120 נוספים.

האימאם מעיירה ריפול, בה התגוררו רוב המחבלים שהיו חברים בתא הטרור, נהרג בפיצוץ שאירע בביתו יום לפני פיגוע הדריסה בברצלונה, בעת שהמחבלים הכינו חומרי נפץ כדי לבצע מתקפת טרור גדולה יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר