מחקר חדש קובע כי מיץ לימון הוא תרופה לסרטן

הידעתן? מיץ לימון מכיל נוגדנים שיעזרו לכן גם לרפא את הגוף וגם למנוע ממנו לפתח מחלות

Mame | כיכר השבת |
הפתגם הידוע: אם נותנים לכם לימונים, עשו מהם לימונדה, מקבל משמעות חדשה ומעשית מאוד כשמסתכלים על תוצאות מחקר חדש שמתפרסם בימים אלו ומסעיר את עולם הרפואה.

המכון למדעי בריאות בולטימור, מרילנד מפרסם כי עפ"י תוצאות מחקר ממושך שהם ערכו, גם בבני אדם שכבר חולים ה"י במחלת הסרטן הנוראית, וגם על אנשים בריאים שהיו עלולים לפתח את המחלה, מעיד באופן חד-משמעי, מפתיע ומרגש: הלימון מכיל את התרופה למחלה.

בידיעה שהם הוציאו למדיה העולמית, הם מבקשים לפרסם זאת לכמה שיותר אנשים. הם ממליצים להוסיף את הלימון לתפריט היומי באופן קבוע, כי לדעתם הדבר יכול לצמצם משמעותית את הסיכון לחלות.

הסוף לטיפולים כימותרפיים

זו הבשורה המרעישה האחרונה ברפואה, יעילה לטיפול בסרטן! במכתב שהם מפרסמים הם ממליצים לקרוא בעיון ולשפוט בעצמנו.

הלימון (פרי הדר) הוא מוצר פלאי ויעיל כדי להרוג תאים סרטניים. ההשפעה שלו היא פי 10,000 חזקה יותר מאשר טיפול כימותרפי. למה אנחנו לא יודעים על זה?

לטענתם, מאחר שקיימות מעבדות המעוניינות בקבלת גרסה סינטטית, שתביא להם רווחים עצומים - עולם הרפואה הקונבנציונאלי לא יוצא בהצהרות רשמיות.

הם קוראים לכולם להפיץ את הבשורה: "עכשיו אתם יכולים לעזור לכל מי שחולה על ידי שתתנו לו/לה לדעת שמיץ הלימון מועיל במניעת המחלה. בנוסף לקלות ולזמינות של התרופה, אפילו הטעם נחמד, והלימון לא מייצר את ההשפעות הנוראות של כימותרפיה".

המכון למדעי בריאות בולטימור, מרילנד מפרסם כי עפ"י תוצאות מחקר ממושך שהם ערכו, גם בבני אדם שכבר חולים ה"י במחלת הסרטן הנוראית, וגם על אנשים בריאים שהיו עלולים לפתח את המחלה, מעיד באופן חד-משמעי, מפתיע ומרגש: הלימון מכיל את התרופה למחלה. ,בידיעה שהם הוציאו למדיה העולמית, הם מבקשים לפרסם זאת לכמה שיותר אנשים. הם ממליצים להוסיף את הלימון לתפריט היומי באופן קבוע, כי לדעתם הדבר יכול לצמצם משמעותית את הסיכון לחלות.,הסוף לטיפולים כימותרפיים,זו הבשורה המרעישה האחרונה ברפואה, יעילה לטיפול בסרטן! במכתב שהם מפרסמים הם ממליצים לקרוא בעיון ולשפוט בעצמנו. ,הלימון (פרי הדר)
טיפת בריאות. תרופה מוכחת נגד המחלה הארורה (shutterstock)

לימון נגד תאים ממאירים

הלימון מתאפיין במעלות רבות, אך המעניין ביותר הוא ההשפעה שהיא מייצרת על ציסטות וגידולים. צמח זה הוא תרופה מוכחת נגד סרטן מכל הסוגים. יש שאומרים שהתרופה של הלימון אינה מוגבלת, והיא תרפאת בכל גרסאות של הסרטן.

הוא נחשב גם כספקטרום אנטי מיקרוביאלי נגד זיהומים חיידקיים ופטריות, הוא נלחם נגד טפילים ותולעים פנימיים, מווסת את לחץ דם כשהוא גבוה מדי ויכול להועיל מאוד גם נגד דיכאון והפרעות עצבים.

מקור מידע זה הוא מרתק, כיוון שהוא מגיע דווקא מאחד מיצרני התרופות הגדולים בעולם. עפ"י בדיקות שלהם לאחר יותר מ -20 בדיקות מעבדה מאז 1970, התמציות גילו כי הלימון הורס את התאים הממאירים ב -12 סוגי הסרטן, כולל מעי גס, שד , ערמונית, ריאות ולבלב.

התרכובות של העץ הזה הראו 10,000 פעמים יותר טובה מהמוצר אדריאמיצין, תרופה כימותרפית משמשת בדרך כלל בעולם, האטה בצמיחה של תאים סרטניים. ומה שעוד יותר מדהים: זה סוג של תרפיה עם תמצית לימון הורס רק תאים סרטניים ממאירים והוא אינו משפיע על תאים בריאים.

כף לימון בכל בוקר

כמה אנשים ימותו אם הידיעה הזו תישאר כסוד? זה משהו שכולנו צריכים לחשוב ברצינות לקחת מידי יום. גם הרופאים נאלצים להודות שיש ערך בריאותי רב בלימון. גם כתרופה פעילה, וגם כתרופת מנע.
אז, כף מיץ לימון בכוס מים בכל בוקר. אם לא יועיל, וודאי שלא יזיק.

כפי שידוע, עץ הלימון ידוע בזנים השונים שלו ובצורות המגוונות בהן אפשר ליזון ממנו.

אפשר לאכול את הפרי בדרכים שונות: לאמיצים ואוהבי החמוץ אפשר לאכול את הפרי עצמו, מיץ הלימון כמובן נהדר - וכמובן גם ממתיקים אותו. ניתן להכין סורבה לימון קיצי, להשתמש בו במאפים שונים וכו'.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית