10 מכשירי החשמל שעושים לך חיים קלים

העת המודרנית הכניסה הרבה מכשירים שמשדרגים את איכות החיים שלנו. סקירה על 10 מהם

רוני כצמן | כיכר השבת |
אחזקה וניהול הבית ביד רמה היא עבודה לא פשוטה כלל. כאשר נוספים אליה גם עבודה ו"אחזקת" הילדים היא הופכת למורכבת עוד יותר. היום ניתן למצוא בשוק לא מעט מוצרי חשמל לבית ולמטבח אשר מקלים על העבודה והופכים אותה למאמצת פחות ומהירה יותר ממה שהיית רגילה.

מכשירים רב תכליתיים המבצעים מספר פעולות חוסכים בזמן ואף במקום, אשר אינו בעודף בבית. אילו מכשירים יקלו על החיים?

מיקרוגל מהדור החדש

מיקרוגלים איכותיים מהדור החדש לא נועדו רק לחימום מהיר. ניתן לבצע באמצעותם הפשרה, אידוי וישנם כאלה שאף משלבים בתוכם גריל. הם כוללים מספר תוכניות אוטומטיות וגם את האפשרות לבחור על פי משקל מוערך של המזון אותו ברצונכם לחמם מהי מידת החום הרצויה וזמן החימום המתאים.

כך לא מאבד המזון מעסיסיותו ויש לך אפשרות להכין ארוחות שונות ומגוונות באמצעות המיקרוגל בלבד. כך תחסכי לך זמן רב מול הסירים.

מעבד מזון רב תכליתי

מעבד מזון משוכלל מאפשר לבצע פעולות רבות אשר בעבר דרשו אחזקתם של מספר מכשירים. מעבד מזון רב תכליתי מכיל לצד סכינים אשר חותכים את הירקות או הפירות גם דסקיות לצורך ריסוק, גירוד, פריסה, לישה ואפילו הקצפה. ללא ספק השימוש במכשיר זה יחסוך מקום רב על השיש.

פותחן חשמלי

יתכן שלרגע מכשיר זה יראה לך מיותר אך לאורך זמן תווכחי כי הוא בהחלט מקל על החיים. פעמים רבות קופסאות שימורים כמו גם בקבוקים למיניהם סגורים באופן שמקשה על פתיחתם.

הפותחן החשמלי לא ידרוש ממך כלל השקעה של כוח ובאופן מצטבר יחסוך זמן.

שואב אבק רובוטי

זה המכשיר אשר הולך להיות חברך הטוב ביותר למשך שנים. במיוחד בבית עם ילדים קטנים הלכלוך מצטבר גם אם טאטאת את הבית רק לפני שעה. בבית בו ילדים מתרוצצים הרבה דברים יכולים להתרחש בשעה...

שואב אבק רובוטי, במיוחד כזה המנקה גם שטיחים ופרקטים יוכל לסייע לך רבות ולשמור על ניקיונו השוטף של הבית ולהגיע גם לפינות אשר את מתקשה להגיע אליהן.

מנקה בקיטור רב תכליתי

להשלמת מלאכתו של שואב האבק הרובוטי תוכלי להשתמש במנקה בקיטור. אמנם מדובר על מכשיר ידני ולא כזה העובד בזמן שתשבי על הספה אך ללא ספק הוא יהפוך את מלאכת הניקוי לקלה בהרבה.

הקיטור מנקה גם שומן ולכלוך קשה ללא מאמץ ומחטא. ניתן לעשות בו שימוש הן לרצפה והן לשטיחים. עם המנקה תקבלי ציוד נרחב לביצוע ניקיון יסודי.

מיקסר מתקפל

במיוחד אם אפיה היא חלק בלתי נפרד מחייך וחיי משפחתך מיקסר הוא מכשיר חיוני עבורך. מיקסר מבצע ערבול, לישה והקצפה ומקל על החיים בכל הקשור לעוגות, חלות או לחמים. עם זאת, הוא תופס בדרך כלל מקום רב בארון, על המדף או על השיש.

מיקסר מתקפל מגיע עם קערת נירוסטה, 2 מקצפים, 2 מערבלים ו- 2 אביזרי ערבול נוספים. באמצעות הקיפול הוא תופס מקום סמלי בלבד. קיפולו ופתיחתו נעשים בקלות כך שתהני גם מהמכשיר החיוני וגם מכך שכמעט אינו מורגש.

מגהץ קיטור מקצועי

מגהץ קיטור מקצועי מאפשר את גיהוצם בקלילות של כל סוגי הבד. אם כרגע את נאבקת בכל גיהוץ של חליפות, שמלות או כל בגד אחד על מנת שהקמטים יתיישרו, מגהץ קיטור מקצועי יוצר פעולת גיהוץ כפולה והחלקה קלה על גבי הבד.

במגהץ מערכת נעילה המצמידה את המגהץ לבסיס ומסנן אבנית מאפשר לשטוף את המגהץ מבלי שישארו משקעי אבנית עליו. כך יתבצע הגיהוץ ביתר קלות ובמהירות.

מצנם דיגיטאלי לארבע פרוסות

אחת הארוחות החשובות ביותר ביום, במיוחד לילדים היא ארוחת הבוקר. ארוחת הבוקר המזינה ביותר היא פרוסת לחם עם ממרח בריא כלשהו. מצנם דיגיטאלי המאפשר לך להכניס ארבע פרוסות במקביל יחסוך זמן אשר בבוקר במיוחד נוזל מבין האצבעות ולא מספיק אף פעם כך שכל שניה היא בעלת משמעות.

בנוסף יש באפשרותך לקבוע את מידת הקליה הרצויה ואף להפשיר פרוסות לחם קפואות.

מכונת כביסה בעלת נפח גדול במיוחד

אם מכונת הכביסה שלך מתחילה לעשות צרות, זה בדיוק הזמן לחשוב על החלפתה למכונת כביסה חדשה ותקינה אשר גם תקל על חייך.

היום ישנן בשוק מכונות כביסה בעלות נפח גדול במיוחד המאפשרות לך לחסוך במספר הכביסות. אין ספק כי איחוד שתי כביסות לאחת הוא הקלה גדולה לאורך זמן.

מדיח כלים

אם טרם הצטיידת בו, זה בהחלט הזמן לפרגן לעצמך ולזמן שלך ולרכוש מדיח כלים. היום זהו מכשיר אשר נמצא במרבית הבתים. בבית שלך המלא בוודאי בקרקוש צלחות בשעות הארוחה, הוא יכול להקל על החיים באופן משמעותי ביותר.

אין ספק כי שטיפת הסירים והמחבתות בכיור בלבד ללא הררי הצלחות, הכוסות והסכו"ם יפנו לך זמן לדברים אחרים.

לסיכום –

לאישה עסוקה ועמוסה מסוגך ראוי שיהיו כלי עבודה מצויינים כדי להקל על שפע מטלות הבית. כאן תוכלי להתרשם ולבחור לך מוצרי חשמל לבית ולמטבח אשר יגרמו למציאות שלך להיראות אחרת, יחסכו לך זמן ויאפשרו לך לשבת רגל על רגל בין המטלות השונות.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית