5 דרכים יצירתיות לגמול את הקטן מהמוצץ

"תנו לי רעיונות", ביקשה אם, מנוסה דווקא, "איך אני משכנעת את הילדה להיפרד מהמוצץ שלה?" * עושים סוף: 5 דרכים יצירתיות לגמילה ממוצץ (תינוקות)

יערית אלבז | כיכר השבת |
התמכרות של ילד למוצץ היא התמכרות לכל דבר. אמנם הגיל הצעיר משחק תפקיד לטובה במקרה דנן. ככל שהאדם יותר צעיר הוא יותר מסתגל. אבל עדיין, יש ילדים שמתקשים מאד לעשות את הצעד.

מדוע נקשר תינוק למוצץ?

התחושה הראשונה הבלתי נעימה של תינוק הינה הרעב. הפתרון: פעולת היניקה, המספקת חלב. לכן, עצם היניקה מתקשרת לו באופן אוטומטי עם ההרגעה, תחושת שבע. הנאה. באופן טבעי, המוצץ הופך להיות הסמל לתחושה הנעימה הזו, ולכן, הילד נקשר אליו. המוצץ הוא המרגיע המקומי בכל עת צרה וצוקה. ועדיין. המוצץ הוא התמכרות לכל דבר. הוא הורס את השיניים ובכלל, מגיל מסויים כבר לא מתאים, ועלול ליצור תחושות של בושה בעקבות לעג של ילדים אחרים.

בכל מקרה, קשיחות היא דבר נצרך. ללא נחישות מצד ההורים, זה פשוט לא יקרה. אין מקום לספקות או לויתורים כאן. לילד בן 5 כבר לא מתאים מוצץ.

להלן 5 רעיונות שיעזרו לך לעזור לו להיגמל מה'מוצצי' שלו:

1. מסיבת פרידה מהמוצץ

יכולה להיות אחת הדרכים לתת לו חשק להפטר, מהחפץ שהוא קשור אליו, כל בני הבית מתאספים ועורכים ברוב עסק וקדחתנות מסיבה רצינית ביותר, שמטרתה- פרידה. הסיבה למסיבה: הילד שלנו גדול, והוא עובר לשלב ב. שלב של ילד בוגר ללא מוצץ.

2. להקטין את זה

אתה ילד גדול. בוגר וענק. אינך זקוק למוצץ כמו מיכלי הקטנה התינוקת... נכון? ילדים מזדהים עם תחושת הבגרות דרך ההשוואה. להיזהר פה של להעליב או להיגרר להשפלה חלילה. זה צריך לבוא ממקום נעלה. לא ממקום נמוך.

3. שריפת מוצץ

לאלו שנולדו בליל בדיקת חמץ, זה יהיה מתבקש. ביעור המוצץ יכול להיות דרך נפלאה לפרידה, לאו דווקא בערב פסח אפשר ליצור מזה עניין גם בימים שבשגרה. ההתעסקות סביב זה, והשריפה של המוצץ גורמת לילד להתגבר על הפרידה רגשית, היא מציירת לו מצב מסויים שזהו נגמר, נשרף, המוצץ כבר לא קיים.

4. לתלות את המוצץ על עץ

אם הילדון שלך נוהג להסתובב עם צרור מוצצים קשור או ארוז בחבילת מחמד, כדאי לחשוב על משהו יצירתי כדי לעזור לו להיפטר מרכושנות יתר. עץ מוצצים היא דרך נפלאה ליצור לילד גשר או במילים אחרות, לתת לו עץ לטפס עליו. מצאו לכם עץ בקרבת מקום, ותלו עליו את המוצצים. ניתן לעשות זאת בהדרגה, לאחר מכן שילחו מישהו שיסיר את המוצצים מהעץ כדי שבביקור הבא הם כבר לא יהיו שם.

5. השלכה בים

על אותו משקל של שריפה. אנחנו הולכים יחד לים, ומשליכים את החפץ הזה לנצח. ממש סוג של טיהור. תתפלאו להיווכח, שלאחר ה"תשליך" הזה, הילד יעבור "פזה" וידלג מעלה. לשלב גבוה יותר.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית