לידה מרגשת ונדירה: הנס של היולדת החרדית

ניסים בחדר לידה מתרחשים כל יום. בלידה הבאה ארע נס מיוחד ונדיר, 40 רופאים ואחיות ניסו להציל את התינוק במהלך ניתוח מסובך בבית החולים שניידר, בו השתתפו רופאים מומחים מבלינסון ומהמרכז * נדיר ומרגש (הריון ולידה)

יערית אלבז | כיכר השבת |
יצחק ומרים זוג חרדי ציפו ללידת בנם השביעי, הם הוזהרו כי קיים סיכון ממשי לבנם, וכי הוא סובל מזיהום חמור בצווארו ולכן לא יוכל לנשום בכוחות עצמו כאשר יוולד, הפתרון היחיד במקרה הזה, אמרו הרופאים: הוא להוציאו עד הצוואר כאשר רוב גופו עדיין מונח ברחם ולהחדיר לו צינור לקנה הנשימה שבעזרתו יוכל לנשום, כאשר הגוף עדיין רובו מוזן מחבל הטבור וכך כאשר הוא עדיין מחובר ונושם ברחם ניתן לסייע לו לנשום. מדובר במקרה נדיר ביותר שסיכויי ההשרדות במקרים כאלו אפסיים.

הצוות התכנס בחדר הניתוח וחולק ל- 2 כאשר הצוות הראשון אחראי להוצאת התינוק ולשמירת רוב גופו ברחם, והצוות השני אחראי להחדרת צינור לקנה הנשימה. פרופס' משה הוד ראש היחידה לרפואת האם והעובר בבלינסון שמכהן בתפקידו 34 שנה אמר שזהו המקרה השלישי אותו הוא מנתח וכי זהו מקרה נדיר ביותר. לרופאים היו רגעים ספורים כדי להצליח במשימה.

האב יצחק תיאר את המתח בחדר הניתוח, ואמר כי הרופאים אמרו לו שהם לא מכירים מקרה כזה בעבר, ומקווים שיצליחו להתגבר על-כך. במהלך הניתוח צוות אחד מחדיר את הצינור לקנה הנשימה, הצוות השני שמר על התינוק מחובר לחבל הטבור ורוב גופו עדיין נמצא ברחם. כאשר הם מודעים ועובדים בצורה מדוייקת להפליא כי טעות אחת קטנה עלולה להביא למותו של התינוק. הניתוח עבר בשלום והתינוק יצא חי בנס.

(הסיפור הובא אמש לראשונה בחדשות ערוץ 2)

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית